Legova prodaja šarenih plastičnih kockica u prvom je polugodištu porasla 13 posto, zahvaljujući snažnom rastu potražnje za igračkama u Europi i Sjevernoj Americi, dok prodaja većine ostalih konkurenata stagnira
Porast prodaje te kompanije u suprotnosti je sa stagnirajućim globalnim tržištem igračaka i slabom prodajom konkurenata, poput proizvođača Barbike Mattela i idejnog tvorca My Little Ponyija Hasbroa.
Lego je izvijestio da je prodaja u prvoj polovini godine porasla 13 posto, na 31 milijardu danskih kruna (4,2 mlrd eura).
'Imali smo znatno bolje rezultate od ukupnog tržišta igračaka i zgrabili smo tržišni udio prilično velikom brzinom', objavio je u srijedu danski proizvođač igračaka.
Globalno tržište igračaka ove je godine stagniralo, nakon što je prošle godine zabilježilo pad prodaje od sedam posto.
Operativna dobit Lega porasla je 26 posto, na 8,1 milijardu kruna.
Nakon snažne prve polovine godine, Lego sada očekuje dvoznamenkasti rast prodaje u cijeloj 2024., dok je ranije očekivao jednoznamenkasti rast.
Kompanija ove godine planira otvoriti oko sto trgovina, nešto manje nego prethodne godine, čime bi ukupan broj trgovina premašio 1.100.
'Trenutno otvaramo nešto manje trgovina u Kini jer vidimo da se njihovi potrošači suzdržavaju', rekao je izvršni direktor Lega Niels Chrisiansen.
Umjesto Kine, tvrtka se fokusirala na Europu i Sjevernu Ameriku, gdje je zabilježila veliku potražnju.
Lego Icons, koje uključuju modele Eiffelovog tornja i Titanica, bile su među najuspješnijim temama uz City, Technic i Star Wars. Kompanija je u prvoj polovini godine predstavila oko 300 setova kockica.