FILM U FRANCUSKOJ

Charb je prije tragedije napravio karikaturu za 'Svećenikovu djecu'

13.01.2015 u 16:27

Bionic
Reading

Produkcijska kuća Interfilm otkrila je kako je službeni medijski partner za promociju filma 'Svećenikova djeca' u Francuskoj satirički list Charlie Hebdo, u čijoj se redakciji u Parizu 7. siječnja dogodio teroristički napad prilikom kojeg je život izgubilo 12 osoba

Za travanj 2015. zakazan je početak distribucije filma 'Svećenikova djeca' u Francuskoj pod okriljem francuskog WIDE-a, kuće koja je ujedno i međunarodni prodajni zastupnik filma, prenosi Hrvatski audiovizualni centar.

U pripremi marketinške strategije distributer se suočio s cenzurom prilikom plasiranja službenog plakata filma, čiji je vizual svećenika s kondomom bio neprihvatljiv glavnini francuskih medija. Tako je službenog medijskog partnera WIDE pronašao u satiričkom tjedniku Charlie Hebdo, s kojim je u prosincu potpisan ugovor o suradnji.

Uredniku lista Stéphaneu Charbonnieru, poznatom kao Charb, posebno se svidio 'neobičan humor 'Svećenikove djece' kao i subverzivna i angažirana priča', o čemu svjedoči karikatura koju je izradio i poslao svega nekoliko dana prije prošlotjedne tragedije u kojoj su živote izgubili Charb i karikaturist koji je trebao ilustrirati kampanju filma.

'Sve ljude svijeta, pa i mene osobno, pogodio je zločin nad novinarima i karikaturistima lista Charlie Hebdo. Osjećam ponos zato što sam, barem i indirektno, preko filma 'Svećenikova djeca' bio povezan sa Stéphanom Charbonnierom Charbom - pravim herojem slobode. Njegovu karikaturu za promociju 'Svećenikove djece' iščitavam kao poruku da nemamo drugog puta osim osvajati prostranstva slobode koja su pred nama', izjavio je Vinko Brešan povodom tragičnih događaja u Parizu.