priznanje

'Zlatna košarica': Spar najbolji trgovac

25.05.2018 u 14:02

Bionic
Reading

Trgovački lanac Spar Hrvatska je trgovac godine, a najbolji mali trgovac je Chibo - Ivan Ćibarić iz Ivanca, izvijestili su u petak iz magazina 'Ja trgovac' u čijoj su organizaciji sinoć dodijeljene nagrade 'Zlatna košarica'

Riječ je o priznanjima za najbolja ostvarenja u sektorima maloprodaje i industrije robe široke potrošnje u 2017. godini, a iz magazina "Ja trgovac" navode da su zaprimili ukupno 43 prijave za šest kategorija u kojima se nagrada dodjeljuje, što je devet prijava više nego godinu ranije.

U kategoriji društveno odgovorna kompanija nagradu je treću godinu za redom dobila tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska.

Priznanje za najboljeg proizvođača u prošloj godini dobila je osječka Žito grupa, tehnološki dobavljač godine je softverska tvrtka IN2, a proizvodom godine proglašen je Korlat Supreme iz portfelja Badela 1862.

U priopćenju se prenosi i izjava predsjednika Uprave Spar Hrvatska Helmut Fenzl kako je iza te kompanije jedna od najuspješnijih i najzahtjevnijih poslovnih godina. "Nakon preuzimanja Bille izrasli smo u novu, još jaču kompaniju. Otvorili smo nove trgovine i nova radna mjesta, a naš se proces ekspanzije na hrvatskom tržištu nastavlja i dalje", kazao je Fenzl u povodu nagrade "Zlatna košarica" za najboljeg trgovca u 2017. godini.

  • +3
Spar, Interspar Izvor: Promo fotografije / Autor: Spar

Najbolje u prošloj godini odabrao je stručni žiri od 14 članova, među kojima su bili predstavnici nekoliko agencija za istraživanje tržišta, konzultantsko-revizorske kuće Deloitte, Ekonomskog instituta Zagreb, sektorskih institucija (HGK, HUP, HOK), Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, Sindikata trgovine Hrvatske i magazina "Ja trgovac".

Sve kategorije nagrada odnosile su se na poslovna ostvarenja u 2017. godini pri čemu su osobito vrednovani doprinosi u pogledu kvalitete investicija, otvaranja novih prodajnih objekata i novih radnih mjesta, ulaganje u proizvodne pogone, provedene akvizicije te ukupan doprinos unaprjeđenju sektora kroz stvaranje dodane vrijednosti za tržište i potrošače, napominju iz magazina "Ja trgovac".