KRAJ AGONIJE

Proglašen stečaj nad crikveničkim Jadranom

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 15.06.2010 16:24
  • Objavljeno 15.06.2010 u 16:16
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Na Trgovačkom sudu u Rijeci danas je proglašen stečaj nad hotelskim poduzećem Jadran iz Crikvenice temeljem zahtjeva 13 bivših radnika te tvrtke. Stečajna sutkinja Vera Jelenović pokrenula je stečajni postupak, a stečajnom upraviteljicom imenovana je Marija Ružić

Vjerovnici su pozvani da u roku od mjesec dana dostave svoje tražbine stečajnoj upraviteljici. Potraživanja 13 radnika, pokretača stečaja, iznose ukupno oko dva milijuna kuna.

Jučer je u Crikvenici potpisan sporazum o rješavanju imovinsko-pravnih odnosa između Jadrana i Hrvatskog fonda za privatizaciju (HFP). Sporazum je trebao prethoditi raspisivanju natječaja za prodaju i eventualnu privatizaciju tvrtke.

Crikvenički Jadran zapošljava 250 stalnih i još 150 sezonskih radnika, a ima 2500 postelja u hotelima i još 1500 u kampovima. Visina gubitaka Jadrana od 580 milijuna kuna premašila je vrijednost temeljnog kapitala.

Komentirajući danas telefonski proglašenje stečaja nad Jadranom predsjednik Sindikata turizma i usluga Hrvatske (STUH) Eduard Andrić istaknuo je da je to sada gotova stvar i da se sudska odluka ne može promijeniti.

Smatra i da je jučer potpisani sporazum trebalo puno ranije definirati, potpisati i objaviti, a ne uoči ročišta, kada je bilo praktički prekasno za bilo što osim za stečaj. Ranije je, kaže, trebalo i razgovarati s 13 bivših zaposlenika koji su pokrenuli predstečajni postupak i pokušati naći rješenje za njihove zahtjeve.

Naglasivši da stečaj ne znači i kraj Jadrana te da to nije najgore rješenje, Andrić ipak ističe kako je u svemu tome najveća odgovornost države kao većinskog vlasnika koji je, po njegovoj ocjeni, nepotrebno i predugo odugovlačio višegodišnjih rješavanje problema u Jadranu.

Sada je najvažnije da se odradi sezona, sačuvaju radnici i da im se daju plaće, a u konačnici najvažnije bi bilo da se Jadran ne rasprodaje dio po dio nego da ostane cjelovit, upozorava Andrić.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi