reed hastings
Problemi su se nagomilali: Šef Netflixa podnio ostavku, ali ostaje u kompaniji

Reed Hastings
Izvor: Profimedia / Autor: snapshot/Future Image/S Gabsch / Shutterstock Editorial / Profimedia
Peters i Sarandos promaknuti su u srpnju 2020., u vrlo izazovnom razdoblju za kompaniju. "Bilo je to vatreno krštenje, zbog covida i izazova unutar našeg poslovanja", rekao je Hastings koji će sada obavljati dužnost predsjednika upravnog odbora.
Hastings je ostavku podnio paralelno s objavom poslovnog izvješća za četvrto prošlogodišnje tromjesečje koje je pokazalo povećanje broja pretplatnika za 7,66 milijuna zahvaljujući serijama "Harry & Meghan" i "Wednesday". Ipak, neće otići iz Netflixa nego će ostati kao član nadzornog odbora.
-
9
sukob titana
Borba za dominaciju među streaming servisima: Može li Netflix spasiti svoje carstvo?
-
30 Video
glumac i političar
Netflix ga skinuo, pa vratio na platformu. Gledaju ga u cijelom svijetu. Što mislite, koliko je Zelenski zaradio od svoje serije?
-
ljuta konkurencija
[ANKETA] Netflix doživio prvi pad korisnika u deset godina, HBO nabujao na 77 milijuna korisnika. Koju streaming platformu vi gledate?
U prvoj polovini prošle godine Netflix je gubio pretplatnike, čiji se broj ponovo povećao u razdoblju od srpnja do prosinca, ali slabije nego u prethodnim godinama. Na kraju prošle godine tvrtka je imala 231 milijun pretplatnika, za 4,5 posto više nego na kraju 2021.
U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca neto dobit Netflixa gotovo se istopila u usporedbi s istim razdobljem 2021., kliznuvši sa 607 milijuna na samo 55 milijuna dolara. Prihod je porastao 1,9 posto, na 7,85 milijardi dolara.
"Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Vjerujemo da smo zacrtali jasan put koji bi nam trebao pomoći da ponovo povećamo prihod", objavio je Netflix u kvartalnom pismu dioničarima.
Kako bi potaknuto rast, Netflix je u studenom u 12 zemalja uveo jeftiniju opciju, poduprtu oglasima. Također je najavio mjere koje bi trebale spriječiti dijeljenje lozinki.
Tvrtka se sučeljava s ograničenom potrošnjom potrošača i konkurencijom kompanija poput Walt Disneya, Amazon.coma i drugih koji troše milijarde dolara na produkciju TV serija misija i filmova za online publiku.