REBRANDING

Optima Telekom poručuje: 'Sve što radiš, radi srcem!'

02.10.2015 u 12:32

Bionic
Reading

Jubilarna deseta godina poslovanja na hrvatskome tržištu za Optima Telekom imat će posebno značenje. Nakon brojnih izazova u poslovanju, ali i detaljne analize svog imidža, potreba korisnika i novih trendova na telekomunikacijskome tržištu, Optima Telekom je u 2015. pokrenuo rebranding, priopćeno je u petak iz Optima Telekoma

Cilj rebrandinga, odnosno jesenske kampanje Optima Telekoma je predstavljanjem poboljšanih usluga i paketa za korisnike osnažiti percepciju javnosti o vrijednostima i snazi Optima Telekoma te ojačati tržišnu poziciju i prepoznatljivost samog brenda.

U Optimi pojašnjavaju kako je kampanja rebrandinga obuhvatila dizajn novog logotipa, kao i osmišljavanje slogana koji su implementirani na sve materijale i cjelokupnu ponudu korisničkih programa i paketa. Ističu i da je misao vodilja bila to da se Optima Telekom predstavlja tržištu kao 'srčani pokretački izazivač te kao tvrtka koja ulaže u svoje zaposlenike, nagrađuje i motivira korisnike te se brine o lokalnoj zajednici'. Drugim riječima, glavna poruka Optime od sada bi se mogla sumirati u rečenici: 'Sve što radiš, radi srcem.'

'Nakon detaljnog istraživanja tržišta i naših korisnika prepoznali smo da je idealan trenutak za pokretanje rebrandinga kampanje. Cilj nam je na inovativan način doprijeti do naših korisnika pružanjem niza novih pogodnosti i usluga, posve novih i jedinstvenih na hrvatskome tržištu telekomunikacija. Očekuje nas vrlo aktivno razdoblje i veselimo se brojnim aktivnostima i ponudi koju smo pripremili za naše korisnike', izjavio je predsjednik Uprave Optima Telekoma Zoran Kežman.