Travvy Awards

Hrvatskoj tri prestižne američke turističke nagrade

  • Autor: T. O./Hina
  • Zadnja izmjena 24.01.2019 14:41
  • Objavljeno 24.01.2019 u 14:41
Ljepote hrvatske turističke ponude - ilustracija

Ljepote hrvatske turističke ponude - ilustracija

Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Jaramaz

Hrvatska je osvojila tri američke turističke nagrade "Travvy Awards 2019." - srebro u kategoriji najbolje destinacije u Europi, broncu u kategoriji najbolje svjetske destinacije, a Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) pripalo je srebro u kategoriji najboljih europskih turističkih organizacija, izvijestio je HTZ u četvrtak

Priznanja i godišnje nagrade "Travvy Awards" dodjeljuju se na temelju glasova američkih turoperatora i putničkih agenata, a u organizaciji travAlliancemedia. Njihov cilj je isticanje najboljih primjera izvrsnosti i dostignuća u turističkoj industriji. Dodjeljuju se nacionalnim turističkim organizacijama, destinacijama, turističkim posrednicima, proizvodima i sl.

Ove godine nagrade su dodijeljene na temelju više od 120.000 glasova što predstavlja najveću bazu nezavisnih američkih turističkih posrednika.

Uz srebrnu Hrvatsku, u kategoriji za najbolju europsku destinaciju zlato je osvojila Grčka, a broncu Engleska. U kategoriji najbolje svjetske destinacije zlato je otišlo Australiji, srebro Barbadosu, a bronca Hrvatskoj, dok je u kategoriji za najbolju europsku turističku organizaciju zlato osvojila Švicarska, a srebro Hrvatska turistička zajednica.

"Ono što je "Academy Awards" u svijetu filma i filmske industrije to je "Travvy Awards" u svijetu industrije turizma. Ovo su iznimne vijesti za cjelokupni hrvatski turistički sektor, jer je riječ o potvrdi popularnosti i odlične pozicije koju naša zemlja uživa na ovom iznimno velikom i važnom tržištu koje nije lako osvojiti. Nagrade pripadaju svim hrvatskim turističkim djelatnicima koji s puno truda i ljubavi iz godine u godinu podižu kvalitetu usluge i sadržaja hrvatskog turizma", izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Nagrada HTZ-u po njegovom mišljenju potvrđuje da HTZ provodi kreativne i inovativne promotivne aktivnosti koje prepoznaju američki profesionalci.

  • +80
  • +77

Ljeto na plažama diljem Hrvatske

Izvor: Pixsell / Autor: Dusko Jaramaz

"Naš cilj je daljnje učvršćivanje tržišne pozicije Hrvatske kroz provedbu ključnih promotivnih aktivnosti koje će osigurati zadržavanje trendova rasta iz Amerike koja predstavlja tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet kada su u pitanju daleke zemlje", zaključio je prvi čovjek HTZ-a.

Za direktoricu predstavništva HTZ-a u New Yorku Inu Rodin nagrade su odličan uvod u nastupajuću sezonu, te dodatna motivacija u daljnjem tržišnom pozicioniranju Hrvatske na američkom tržištu. 

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!