sastanak u ministarstvu

Direktor NTL-a: Za mali broj proizvoda može se vratiti cijena, ali za veliku većinu ne

12.09.2023 u 15:11

Bionic
Reading

Martin Evačić, predsjednik HUP Udruge trgovine i direktor domaćeg trgovačkog lanca NTL, potvrdio je nakon sastanka s ministrom gospodarstva Davorom Filipovićem da su trgovci spremni vratiti cijene nekih artikala na razinu na kojoj su bili 31. prosinca prošle godine

Evačić u razgovoru za Jutarnji list nije mogao konkretno reći hoće li to svi baš i napraviti, ali ipak vjeruje da će svi sudjelovati, jer si nakon ovoga nitko neće moći sebi dopustiti da ne sudjeluje.

No, kako kaže Evačić, s koliko proizvoda će netko sudjelovati u ovoj akciji koju je pokrenulo Ministarstvo gospodarstva, stvar je svakog trgovačkog lanca, ovisno o njegovoj snazi.

Na pitanje za koliki se broj od 360 proizvoda iz osnovne košarice uopće može sniziti cijena, Evačić odgovara za jako mali broj.

'Možda se za mali broj proizvoda može vratiti cijena, ali za veliku većinu ne. Cijene su otišle gore u nabavi i kada bi smanjili cijene za svih 360 proizvoda, velika većina tih cijena prodavala bi se ispod nabavne cijene što zakonski nije moguće', kaže Evačić.

Ipak vjeruje da će svi sudjelovati.

'Ali koliko će tko moći, o tom potom. To ovisi o njegovoj snazi. Odgovor ćemo imati kroz dan-dva. NTL će sudjelovati sigurno', kaže Evačić.

No, kako dodaje, ne može reći koliki broj namirnica bi se vratio na cijene od 31. prosinca prošle godine, niti se razgovaralo o određenim artiklima, to će svaki trgovac procijeniti za sebe.

  • +10
Trgovci dolaze na sastanak u Ministarstvo gospodarstva Izvor: Cropix / Autor: Goran Mehkek

'Ne znam za koliko ćemo proizvoda mi moći vratiti cijenu, ali za potrošače je dobro da jedan trgovac smanji cijene za jedan broj artikala, a drugi za drugi broj. U svemu ovome trebali bi sudjelovati i proizvođači, jer bez njih teško da se išta može provesti', poručuje Evačić.

Dodaje i kako se na sastanku nije razgovaralo o Vladinu paketu pomoći. Priznaje i da će se sada sigurno raditi marketinška kampanja sa sniženim cijenama.

' Dio cijena se i spustio, ali percepcija je takva da je sve išlo gore', upozorava Evačić.