Karavana luksuza

Porsche, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, McLaren... protutnjali od Zagreba do Makarske

07.10.2023 u 10:24

Bionic
Reading

Iza ovog četverodnevnog događanja stoji grupa entuzijasta koja već godinama radi na promociji Hrvatske kao atraktivne lokacije automobilističkog turizma koji ovdje postoji, no sad je došlo vrijeme da ga se podigne na višu razinu

Hrvatskom je prije nekoliko dana prodefilirala kolona megaluksuznih jurilica vrijedna više milijuna eura. Ipak, iza cijele priče stoji puno više od uživanja u skupocjenim automobilima i vožnje najljepšim domaćim cestama.

Riječ je o četverodnevnom eventu 'Auto Sport Adria - Dalmatia drive' koji je ove godine okupio 80 sudionika s 30-ak luksuznih i limitiranih superautomobila marki Bentley, Porsche, Lamborghini, Ferrari, Aston Martin, McLaren, Jaguar te limitiranih izdanja Audija, BMW-a i Mercedesa, a polazna točka bio je Zagreb. Karavana je krenula 21. rujna pod policijskom pratnjom preko Žute Lokve i Senja do Prizne.

Nakon vožnje prekrasnom Jadranskom magistralom, uslijedila je i ona čarobnim krajolikom otoka Paga do kojeg je skupocjene jurilice prebacio trajekt uz dogovoreni prioritetni ulaz. Finalna destinacija bila je Makarska čija je riva tog dana vrvjela nekim od najraskošnijih jurilica u Europi koje su rado razgledali brojni građani i turisti. Događaj tako nije predodređen samo za vlasnike automobila, već i za javnost, čime dodatno jača njegov potencijal.

Što je Auto Sport Adria?

Auto Sport Adria je sinonim za savršeni spoj uživanja u najboljim cestama u regiji, vrhunskoj gastronomiji i smještaju, ali i zabavama, druženju i networkingu. Iza događanja stoji grupa entuzijasta koja već godinama radi na promociji Hrvatske kao atraktivne lokacije automobilističkog turizma koji ovdje postoji, no sad je došlo vrijeme da ga se podigne na višu razinu.

'Automobilistički eventi nisu novost u Hrvatskoj i regiji, ali mi želimo biti posebni tako što ulažemo ogromne resurse kako bi svaki segment događanja imao 'ono nešto' što će sudionicima ostati zauvijek u sjećanju. Prometnice poput Jadranske magistrale mogu biti turističke atrakcije koje privlače zanimljiv profil ljudi. Gosti visoke platežne moći zahvaljujući nama dolaze u Hrvatsku i uživaju u atraktivnim dionicama, krajolicima i vrhunskoj gastronomiji' otkriva Kristijan Semulić iz organizacijskog tima Auto Sporta Adria te nastavlja.

'Naša ciljana skupina su vlasnici kompanija, direktori, ljudi iz poslovnog svijeta koji sa svojim boljim polovicama dolaze na višednevno događanje na kojem je sve isplanirano do najsitnijih detalja. Kroz event njihova je jedina briga dobro se zabaviti i doživjeti sve što smo im pripremili.'

  • +8
'Auto Sport Adria - Dalmatia drive' Izvor: Ostale fotografije / Autor: Humski Jan

Vrhunski hoteli i restorani, danonoćne zabave, radionice i skupocjene atrakcije

Gotovo je nemoguće nabrojati zemlje iz kojih stižu sudionici, no važnije je da se oni vraćaju iz godine u godinu, što je najbolji dokaz postojanja interesa za ovu granu turizma.

Sudionici kroz događanje otkrivaju lokalne običaje i prirodne ljepote Hrvatske cestovnim dionicama uz stanke na vrhunskim gastro lokacijama kojima se naša zemlja može itekako pohvaliti.

Sve to je popraćeno vrhunskim dnevnim i noćnim partyjima na kopnu i moru s pomno biranim glazbenim izvođačima i ostalim zabavljačima, noćenjima u najboljim hotelima, edukativno-zabavnim radionicama poput izrade parfema za vlastitog limenog ljubimca te bogatim poklonima za sve sudionike. Ove godine tu su bili i skupocjeni simulatori za zabavne vožnje, isprobavanje naočala koje simuliraju vid pod određenim razinama alkohola u krvi, posebni dočeci na unaprijed dogovorenim benzinskim crpkama, taxi helikopteri...

Suradnja s Policijom RH, turističkim zajednicama, Ministarstvom turizma...

Iz Auto Sport Adria tima ističu kako su izuzetno ponosni na dosadašnju suradnju s Policijom RH koja prati njihove kolone vozila te podiže event na jednu sasvim novu razinu. Želja im je da još više uključe krovne organizacije poput Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma, a dobra je vijest i što lokalne turističke zajednice sve više prepoznaju potencijal ovakvih evenata i gostiju koji dolaze s njima.