FACELIFT

Ovo je osvježeni BMW X1!

29.05.2019 u 14:57

Bionic
Reading

Druga generacija modela koji je na tržište izašao još 2009. godine dobila je potrebne promjene kako bi se nosila s konkurencijom u ovoj kategoriji

BMW je otkrio svoj najnoviji X1, na kojem su predstavljene suptilne revizije dizajna i ažurirane pogonske jedinice, uključujući opciju nove plug-in hibridne varijante koja će se globalno lansirati sljedeće godine. Da podsjetimo, model X1 (E84), prva generacija, prvobitno je predstavljen kao BMW Concept X1 na salonu automobila u Parizu 2008., a na tržište je izašao 2009. godine. Druga generacija predstavljena je 2015., a nakon četiri godine na tržištu stigla je i njegova osvježena verzija.

Izvana ažurirani X1 dobiva nova LED dnevna svjetla i odbojnike koji imaju veću sličnost s većim SUV modelima tvrtke kao što su X3 i X5, a s novim LED svjetlima za maglu i većom dvostrukom prednjom rešetkom koja je sada spojena u centru.

Nova svjetla ispod retrovizora koja projiciraju motiv 'X1' na svaku stranu vozila su nova za ažurirani model, kojem se pridružuje i nova rasvjeta za ručke na vratima, a dostupna je kao dio opcijskog paketa.

Sa stražnje strane nalaze se nova LED svjetla koja se odlikuju BMW-ovim poznatim potpisom 'L', dok su ispušne cijevi povećane u promjeru od 70 mm do 90 mm, za što tvrtka da kaže 'reklamira snagu' sadašnjeg Euro 6d kompatibilnog motora. Tri nove vanjske boje bit će dostupne: Jucaro Beige metalik, Misano Blue metalik (samo M Sport) i BMW Individual Storm Bay metalik.

  • +9
BMW X1 facelift Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW

Početni modeli dobivaju 17-inčne kotače kao standard, s četiri nova dizajna kotača dimenzija 18 i 19 inča, koji su također dostupni kao dio ažurirane ponude. Promijenjen je i spomenuti model M Sport, s revidiranim akcentima Shadow Line te s novim branicima sprijeda i straga.

Kabina je također dobila neke nadogradnje, unatoč tome što nije slijedila novi BMW serije 1 usvajanjem najnovijeg sustava za informiranje i zabavu BMW-a OS7.0 i potpuno digitalnih upravljačkih instrumenata. Na ploči s instrumentima nalazi se novi kontrastni šav koji ima crni gornji dio u kontrastu s odabranim presvlakama vozila dolje, dostupno za varijante xLine, Sport Line i M Sport, te je usklađen s obojenim rubovima i kontrastnim šavovima za podne prostirke. BMW će ponuditi i ažurirani X1 s tri nove varijante presvlake, uključujući sportska sjedala od tkanine sensatec u antracit boji sa sivim akcentima za specifikacije 'Base', dok su modeli Sport Line standardno opremljeni sivim akcentima s opcijom orange. Verzije M Sport standardno dolaze s tkaninom micro hexagon u kombinaciji sa sensatecom u crnoj boji i s M cijevima.

X1 dolazi s 6,5-inčnim infotainment sustavom standardno, a s većim 8,8-inčnim i 10,25-inčnim zaslonom dostupnim kao opcija. Međutim, sve opcije pokreću stariji sustav iDrive 6 umjesto novog sučelja BMW OS7.0, kao što je spomenuto gore u tekstu. Osnovni modeli standardno dobivaju 2,7-inčni TFT zaslon vozača, iako je uključen i veći 5,7-inčni TFT uređaj ako se koristi navigacijski sustav. Dostupan je i novi opcionalni head-up zaslon u boji i visoke rezolucije, za koji BMW tvrdi da je jedini sustav te vrste koji se nudi u ovom segmentu.

Što se tiče pogonskih sustava, postojeća linija je ažurirana u skladu s najnovijim propisima o emisiji štetnih plinova Euro 6d. Dostupni dizel motori su u modelu sDrive16d snage 116 KS (85kW) s 250Nm najvećeg okretnog momenta, a u xDrive25d snage 231 KS (170kW) s 450Nm najvećeg okretnog momenta, dok je u benzinskom modelu xDrive25i motor snažan 231 KS (170kW) i 350Nm. BMW kaže da se može naručiti do 16 kombinacija motora i mjenjača. Bazna verzija sDrive16d ubrzava 0-100 za 11,5 sekundi, a potrošnja je 4,1-4,4Ll / 100 km, dok je xDrive25d nešto brži; za 6,6 sekundi uz potrošnju od 4,9-5,2l / 100 km. Za kraj, xDrive25i ubrzava 0-100 za 6,5 ​​sekundi, a u BMW-u tvrde da troši 6,3-6,8l / 100 km. Novo u ponudi će biti (proizvodnja u ožujku 2020.) hibrid xDrive25e. Koristeći BMW-ovu četvrtu generaciju tehnologije PHEV, xDrive25e kombinira turbo benzinski motor snage 125 KS (92 kW) i najveći okretni moment od 220 Nm s električnim motorom od 95 KS (70 kW) najvećeg okretnog momenta od 165 Nm. Podaci o performansama za verziju PHEV nisu potvrđeni, iako BMW kaže da će xDrive25e biti sposoban za 'više od' 50 kilometara vožnje u električnom modu punog punjenja svoje 9,7 kWh litij-ionske baterije, s različitim načinima vožnje dostupnim kako bi se zadovoljile potrebe vozača.

Daljnje pojedinosti za X1 xDrive25e bit će objavljene kako se približava lansiranje sljedeće godine.