FACELIFT

Osvježeni Renault Mégane i Mégane E-TECH Plug-in: Oba su spremna za borbu s konkurencijom

Renault je obnovio Mégane, kompaktni obiteljski automobil, kojeg francuski proizvođač automobila proizvodi još od kraja 1995.

Renault je obnovio Mégane, kompaktni obiteljski automobil, kojeg francuski proizvođač automobila proizvodi još od kraja 1995.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Renault obnavlja cjelokupnu ponudu modela Mégane: Berline, GrandTour, R.S. Line, R.S. i R.S. Trophy, uz još više tehnologije sada nudi i plug-in hibridni motor

Renault je obnovio Mégane, kompaktni obiteljski automobil, kojeg francuski proizvođač automobila proizvodi još od kraja 1995. godine, a izravni je nasljednik modela Renault 19. Sam proizvođač kaže da je ovaj model u proteklih skoro 25 godina prodan u 7 milijuna primjeraka diljem svijeta.Mégane trenutne četvrte generacije predstavljen je na Salonu automobila u Frankfurtu u rujnu 2015., a na tržište je izašao u srpnju 2016. Koristi CMF-CD platformu koju su razvili Renault i Nissan. Kako je četri godine dosta vremena u tehnološkom smislu, tako je i Renault odlučio modernizirati svoju četvrtu generaciju. Pogledajmo što nam sve donosi osvježeni Mégane.

Renault Mégane

Renault Mégane

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Novi Mégane nudi obnovljen i suvremeniji kokpit, opremljen 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-inčnim zaslonom instrumentne ploče sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault Easy Link. Ergonomično sučelje ovog sustava sada je funkcionalnije i praktičnije, a kao nadahnuće u njegovu oblikovanju poslužio je način uporabe pametnih telefona.

Dostupni su novi sustavi za pomoć u vožnji koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji, prema Renaultu, pridonosi bezbrižnosti i udobnosti za upravljačem.

Novi Mégane je sada uglađeniji i profinjeniji, osobito zahvaljujući novim LED svjetlima Pure Vision koja povećavaju vidljivost i udobnost u vožnji. Dinamične linije kojima Mégane duguje svoj uspjeh još su više naglašene u novom modelu.

Renault Mégane E-TECH Plug-in

Renault Mégane E-TECH Plug-in

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Novi Mégane E-TECH Plug-in: punjivi hibridni motor za jedinstveno iskustvo vožnje

Kao pionir i stručnjak u području električne mobilnosti, Renault je u novi Mégane odlučio ugraditi punjivi (plug-in) hibridni motor E-TECH Plug-in, snage 160 KS. Nova tehnologija koja se temelji na prikupljanju energije kočenja nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1.

Tehnologiju E-TECH Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenata. Upotrebljava komponente konstruirane unutar Alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litrenog četverocilindarskog benzinskog motora, dva električna motora i inovativni mjenjač s više načina rada. Konstrukcija mjenjača bez spojke omogućuje iznimno učinkovitu i gotovo neprimjetnu promjenu stupnjeva prijenosa.

enault Mégane E-TECH Plug-in - ovako to funkcionira

enault Mégane E-TECH Plug-in - ovako to funkcionira

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje novog Méganea E-TECH Plug-in, do brzine od 135 km/h. Zahvaljujući učinkovitosti sustava za upravljanje energijom, ovo vozilo ostvaruje domet od 50 km u mješovitoj (WLTP) i 65 km u gradskoj vožnji (prema podacima ispitnog postupka WLTP za gradsku vožnju) bez upotrebe motora s unutarnjim izgaranjem.

Novi Mégane E-TECH Plug-in time dokazuje svoju svestranost. U svakodnevnoj vožnji ne zahtijeva upotrebu konvencionalnog motora te je sjajno rješenje za dulja putovanja vikendom i praznicima. Neovisno o razini napunjenosti baterije, novi Mégane E-TECH Plug-in nudi značajne prednosti hibridne tehnologije E-TECH: automatsko pokretanje u električnom načinu rada za snažnija ubrzanja i nižu potrošnju goriva. Motor E-TECH Plug-in najprije će biti dostupan za Mégane Grandtour, a kasnije i za kompaktnu izvedbu.

Renault Mégane R.S. Line

Renault Mégane R.S. Line

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Novi MÉGANE R.S. Line: novi dizajnerski potpis

Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line. Zahvaljujući još naprednijoj i bogatijoj opremi, R.S. Line više je od novog imena. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve većeg broja kupaca koji se žele istaknuti dinamičnim dizajnom svojeg vozila.

Novi MÉGANE R.S.: mjerilo sportskog karaktera

Inačice Méganea R.S. postale su mjerilo u segmentu sportskih kompakata, naročito R.S. Trophy-R koji je 2019. postavio novi rekord kruga na slavnoj stazi Nürburgring.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Novi Mégane R.S. sada pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS (220 kW), preuzet iz inačice Trophy. Ovaj motor, proizašao iz suradnje članova Alijanse, ugrađuje se i u Alpine A110. Povećan mu je okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem. Povećanje snage donijelo je snažnija ubrzanja, čak i pri višim okretajima, dok okretni moment – jedan od najboljih u klasi – pruža sasvim novi užitak u vožnji.

Renault Sportova šasija 4CONTROL jamči okretnost u oštrim zavojima i stabilnost u brzim zavojima. Novi telematski sustav R.S. Monitor prikazuje brojne parametre vozila u stvarnom vremenu.

RenaultMégane R.S.Trophy

RenaultMégane R.S.Trophy

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Novi MÉGANE R.S. TROPHY: za još sportskiji dojam

Simbol iznimnih performansi, novi Mégane R.S. TROPHY stvoren je za stazu. Osobito se ističe u izvedbi s ekskluzivnom šasijom Cup i 1,8-litrenim turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem, snage 300 KS. Šasija Cup opremljena je mehaničkim blokirajućim diferencijalom Torsen koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku iz zavoja. Novi model uključuje kruće amortizere (za 25 posto) i opruge ovjesa (za 30 posto), kao i 10 posto kruće stabilizatore u usporedbi s Renaultom Mégane R.S.

Renault Mégane

Renault Mégane

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

'Novi Mégane E-TECH Plug-in opremljen je punjivim hibridnim motorom koji povezuje sve naše tehnološke inovacije te nudi posve električno i bezbrižno iskustvo vožnje' izjavila je Marion Humeau, direktorica marketing pri odjelu za srednje velika vozila.

Novi Mégane u prodaju dolazi ovog ljeta.

  • +18
  • +15

Renault Mégane

Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!