JOŠ DETALJA

[FOTO] Potpuno novi SUV Renault Austral u posljednjoj fazi razvoja: Maskiran i pušten na europske ceste

07.01.2022 u 08:27

Bionic
Reading

Austral u zahtjevnim uvjetima provodi posljednje provjere svoje nove platforme CMF-CD3 kao i testiranja palete posve elektrificiranih motora

Potpuno novi Renaultov kompaktni SUV imena Austral u posljednjoj je fazi razvoja. Nakon što je predstavio Mégane Conquest i novi Mégane E-TECH Electric, Renault odlučno nastavlja osvajati C-segment modelom Austral. Ovaj će model zamijeniti Kadjar u Renaultovoj ponudi, a široj publici bit će predstavljen u proljeće 2022.

Posljednja testiranja

Prije izlaska na tržište novog modela, na Renaultovim se vozilima mjesecima provode opsežni testovi kako bi se osigurala najveća kvaliteta i pouzdanost. Tim testovima izdržljivosti provjerava se pouzdanost i dugovječnost različitih sastavnih dijelova.

Na novom Renaultu Austral trenutačno se provode testovi poznatiji kao 'Confirmation Runs' što u praksi znači da će flota od stotinjak vozila prijeći dva milijuna kilometara.

Tako će 100 primjeraka modela Austral u nadolazećim mjesecima proputovati Francusku, Španjolsku, Njemačku i Rumunjsku kako bi se provjerila valjanost prethodno dobivenih vrijednosti, pri čemu će 900 vozača prijeći 600.000 kilometara u stvarnim uvjetima vožnje na otvorenoj cesti dok će još 1.400.000 kilometara biti odvoženo na trkaćoj stazi.

Ti će testovi primjerice omogućiti da se provjere postavke nove platforme CMF-CD3, sustavi za pomoć u vožnji, zvučna izolacija ili pak udobnost ovjesa da bi se budućim kupcima ponudila najveća moguća kvaliteta.

Paleta posve elektrificiranih motora

Među tim provjerama, treba spomenuti i testiranje novih pogonskih sklopova. Renault Austral će imati paletu novo razvijenih elektrificiranih benzinskih motora: motor E-TECH Hybrid nove generacije, motor 1.3 TCe mild-hybrid 12V i posve novi motor 1.2 TCe mild-hybrid 48V, premijerno ugrađen na neki Renaultov model.

Svi će ti motori biti rekordno učinkoviti po pitanju smanjene emisije CO₂, od 105 g CO₂/km (za E-TECH po WLTP ciklusu, koji je u tijeku homologacije), te najveću snagu do 200 KS.