uoči premijere

Ford najavio Pumu ST; stiže najsportskija verzija kompaktnog crossovera

Ford Puma ST će biti najsportskija verzija  ovog kompaktnog crossovera, a korijene vuče iz aktualne Fieste ST

Ford Puma ST će biti najsportskija verzija ovog kompaktnog crossovera, a korijene vuče iz aktualne Fieste ST

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ford Europe

Što se pogona tiče, Puma ST će koristiti 1.5 L EcoBoost iz Fieste ST snage 200 KS za najveću brzinu od 230 km/h

Ford je najavio izlazak na tržište Pume ST, svoje najjače verzije kompaktnog crossovera još 1.svibnja, no sada smo saznali i datum premijere: 24 rujna ove godine!

Službena potvrda je stigla na twitter stranici Ford Europe krajem prošlog tjedna, a tu je i novi video uradak koji je najbolje opisati kao imaginarni iskustveni doživljaj u vožnji Pume ST običnih ljudi. Uostalom, prosudite sami.

Vizualne razlike između Pume ST-Line, koju smo nedavno imali na testu, su zanemarive. Osim oznake ST, dodan je i crni aerodinamički razdjelnik sprijeda i dvije ispušne cijevi straga. Središnji otvor zraka za prednju pregaču dizajniran je ponešto drugačije, a primjetne su i crvene sportske kočione čeljusti.

Ford Puma ST

Ford Puma ST

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ford Europe

Unutrašnjost u velikoj mjeri podsjeća na unutrašnjost aktualnog modela Fiesta ST. Debeli sportski upravljač s oznakom ST, ručica ručnog mjenjača i sportska Recaro sjedala trebali bi obožavateljima izgledati više nego poznato.

Ford Puma ST

Ford Puma ST

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ford Europe

Kada je riječ o pogonu, Puma ST će koristiti 1.5 L EcoBoost Fieste ST. Radi se o benzinskom 1,5-litrenom trocilindričnom turbo motoru snage 200 KS (147 kW) s 290 Nm najvećeg okretnog momenta. Ručni šesterostupanjski mjenjač trebao bi snagu prenijeti samo na prednje kotače. Ostaje za vidjeti hoće li i ovdje postojati 'Performance' paket s diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.

Trocilindrični benzinski motor 1.5 L EcoBoost u Fiesti ST

Trocilindrični benzinski motor 1.5 L EcoBoost u Fiesti ST

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ford Europe

Očekuje se da će Puma ST s ovim motorom potegnuti od 0 do 100 km/h ispod 7,0 sekundi, dok nešto lakša Fiesta ST to može učiniti za 6,5 sekundi. Krajnja brzina bi trebala biti oko 230 km/h. Zahvaljujući deaktiviranju cilindra, očekuje se i učinkovitost kad je riječ o potrošnji goriva. Dok se sportski ovjes ST-Linea ne spušta, čini se da je Ford Puma ST nekoliko centimetara niža.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!