SERVIS u doba pandemije

Ford je pokrenuo 'No Touch' servisnu akciju: Evo što trebate znati o servisnim radionicama Forda u Hrvatskoj

Fordova servisna usluga 'No Touch' sjajna je mjera u tijeku pandemije koronavirusa

Fordova servisna usluga 'No Touch' sjajna je mjera u tijeku pandemije koronavirusa

Izvor: Promo fotografije / Autor: NEOSEEN GmbH

U uslugu je uključena i videoprovjera koja kupcima omogućuje da jasno vide i odobre preporučeni zahvat - i koliko to košta. Videoprovjeri može se pristupiti s bilo kojeg kompatibilnog uređaja poput pametnog telefona, tableta ili računala

Unatoč pandemiji koronavirusa koja zahtijeva da mnogi ljudi ostanu u svojim domovima, za neke vozače, tvrtke i organizacije mogućnost putovanja automobilom ili kombijem ponekad je ključna. Ford pomaže osigurati da se kupci mogu pouzdati u svoja vozila putem uvođenja usluge 'bez dodira' ('No Touch'). Na taj način osigurava se da su automobili i kombiji temeljno dezinficirani prije vraćanja vlasnicima nakon popravka i servisiranja.

Iako su neke Fordove zastupničke kuće privremeno zatvorene jer vlade donose različite odluke po pitanju javne sigurnosti, mnoge radionice ostaju otvorene, čak i u zemljama koje su najteže pogođene krizom. To uključuje i Italiju, gdje je inicijativa prvi put predstavljena početkom ožujka.

Fordova servisna usluga 'No Touch'

Fordova servisna usluga 'No Touch'

Izvor: Promo fotografije / Autor: NEOSEEN GmbH

'Znamo da još postoje prijevoznici koji trebaju prevoziti sve, od namirnica do medicinskih potrepština, te kupci koji možda kupuju ili dostavljaju osnovne potrepštine starijoj rodbini', rekao je Massimo Pasanisi iz službe za odnose s kupcima tvrtke Ford. 'Servis 'bez dodira' pruža kupcima uvjerenje da mogu obaviti potrebne radove na vozilu, uz mirnoću da je njihovo vozilo nakon toga dezinficirano.

Vozači u servisu nose rukavice za jednokratnu uporabu, a ključevi vozila se dezinficiraju, kao i unutrašnjost. Volan, ručica mjenjača i sjedalo vozača zaštićeni su jednokratnim plastičnim navlakama koje se uništavaju nakon vraćanja vozila vlasniku.

Kao dio usluge uključena je i videoprovjera koja kupcima omogućuje da jasno vide i odobre preporučeni zahvat - i koliko to košta. Videoprovjeri može se pristupiti s bilo kojeg kompatibilnog uređaja poput pametnog telefona, tableta ili računala. Na onim tržištima na kojima kupci mogu dobiti zamjenski automobil on se također mora dezinficirati prije predaje.

Čuvajmo naše zdravlje!

Čuvajmo naše zdravlje!

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ford Hrvatska

Što se tiče Forda u Hrvatskoj u priopćenju na službenim stranicama Forda Hrvatska od 2.travnja stoji sljedeće:

Odlukom Stožera civilne zaštite dopušten je nastavak rada servisa uz pridržavanje strogih zdravstveno-higijenskih mjera. Molimo kontaktirajte svog ovlaštenog Ford servisnog partnera radi daljnjih informacija i potreba oko servisnih usluga.

Rad servisne mreže Forda u Hrvatskoj za vrijeme pandemije COVID-19

Rad servisne mreže Forda u Hrvatskoj za vrijeme pandemije COVID-19

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ford Hrvatska

Obavijest o važećim servisnim akcijama

Sve servisne akcije i opozivi o kojima su korisnici informirani i dalje su važeći te ostaju na snazi kao do sada.

Provodimo posebne mjere kod zaprimanja, obrade i isporuke vozila sa servisa kako bismo maksimalno zaštitili vas i zaposlenike Ford servisa. Informacije o načinu rada Ford servisa tijekom pandemije virusa možete pronaći u tekstu niže.

Molimo kontaktirajte svog ovlaštenog Ford partnera radi daljnjih informacija. Radna vremena i kontakte Ford servisne mreže u Hrvatskoj možete naći na linku ovdje.

Obavijest o toleranciji za izvršenje redovnih servisa

Kako bi izašao u susret svojim korisnicima, Ford je vremensku toleranciju od 1 mjeseca vremenskog prekoračenja za izvršenje redovnog servisa (vezanog za važenje jamstva na vozilo) produžio do isteka mjera nadležnih institucija vezanih za suzbijanje pandemije virusa COVID-19. Maksimalno prekoračenje od 1500 km ostaje na snazi.

Brinite za svoje zdravlje, mi brinemo za vaš Ford automobil. Čuvajmo naše zdravlje! Ford servisna mreža je tu za vas.

Pravila ponašanja u servisima ovlaštene Ford mreže

Kako nam je zdravlje i sigurnost vas i zaposlenika servisa na prvom mjestu, molimo imajte u vidu neke od informacija o načinu rada tijekom pandemije virusa COVID-19:

  • Molimo vas da se prije dolaska u servis obavezno prethodno najavite putem telefona ili e-maila. Radna vremena i kontakti ovlaštene Ford servisne mreže dostupni ovdje: https://ford.hr/rad-servisne-mreze-covid-19
  • Uz osoblje, u prostoru mogu boraviti maksimalno 3 osobe istovremeno. Lijepo molimo da pratite upute zaposlenika servisa.
  • Držite razmak od 2 metra i u zatvorenim i u otvorenim prostorima.
  • Fordovo osoblje izbjegava rukovanje kako bi spriječilo širenje koronavirusa, unaprijed zahvaljujemo na razumijevanju.
  • Partneri na svojim lokacijama nude dezinfekcijska sredstva za ruke.
  • Ford zaposlenici na poslu nose jednokratne zaštitne rukavice i dezinficiraju kritične dijelove vozila nakon kontakta, unutrašnjost vozila se zaštićuje.
  • Uvedena su redovna i obvezna pravila pranja ruku.
  • Zatvoreni prostori redovito se prozračuju. Vozila se prozračuju poslije zaprimanja kao i prije isporuke sa servisa.
  • Provodimo posebne mjere kod zaprimanja, obrade i isporuke vozila sa servisa kako bismo maksimalno zaštitili vas i zaposlenike servisa.

I na kraju, molimo vas poštujte upute Fordovih djelatnika u servisima radi zaštite vašeg i našeg zdravlja.

Hvala na razumijevanju. Vaš Ford tim

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!