Donorsko vozilo za ovaj zeleni Heritage Green TBug je VW Buba iz 1961. bivšeg vlasnika iz Kalifornije, s volanom na lijevoj strani, u izvrsnom stanju. Ogoljena do golog metala i obnovljena od temelja, svaka ploča priča priču o pedantnoj restauraciji
Twisted, engleski tuner iz Yorkshirea osnovan 2000. godine, poznatiji po svojim iznimnim preinakama Land Rover Defendera i Suzuki Jimnyja ovaj je put odlučio preurediti legendarnu Volkswagen Bubu.
Rođen iz buntovnog duha Baja Beetle-a iz 80-ih i 90-ih, TBug predstavlja Twistedovu suvremenu viziju legendarnog automobila. Crpeći inspiraciju iz onih suncem okupanih surf karavana koji su definirali desetljeće, TBug pruža čistu, nefiltriranu povezanost vožnje - dizajniran da obnovi vezu između vozača i stroja, a istovremeno vrati istinsko uživanje u središte svakog putovanja. Kao i sva Twisted vozila, nijedan TBug nikada neće biti identičan.
Od zida spavaće sobe do stvarnosti
'Moja sestra Helen imala je ove nevjerojatne postere Baja Bube na zidu svoje spavaće sobe kad smo bili djeca', prisjeća se Charles Fawcett, osnivač Twisted Automotivea. 'Bilo je nešto u tim modificiranim Bubama - buntovno, sposobno i besramno zabavno - što je zaokupilo moju maštu i oblikovalo viziju Twisted TBug-a.'
Vanjski dizajn
Donorsko vozilo za ovaj zeleni Heritage Green TBug je VW Buba iz 1961. bivšeg vlasnika iz Kalifornije, s volanom na lijevoj strani, u izvrsnom stanju. Ogoljena do golog metala i obnovljena od temelja, svaka ploča priča priču o pedantnoj restauraciji.
Karakteristična Baja karoserija savršeno se slaže s nadograđenim ovjesom dugog hoda, Baja sjajno crnim kotačima i robusnim BF Goodrich terenskim gumama. Rezultat? Besprijekorno cool retro stav.
Izloženi motor kroz izrezana vrata prtljažnika nije samo za pokazivanje - to je izjava. LED prednja svjetla probijaju tamu, dok suptilne Twisted pruge nagovještavaju baštinu bez da je ističu. Klasika susreće suvremenost, točno onako kako bi trebala biti.
Unutrašnjost
Ulaskom u kabinu priča se nastavlja. Ultra Marine koža obavija svaku površinu, uključujući i s ljubavlju restaurirana sjedala Final Edition koja su ovdje zaslužila svoje mjesto.
Tu je i drveni upravljač Twisted Classic, dok prilagođena ručica mjenjača i okviri vrata upotpunjuju sliku. Čak se i DAB i Bluetooth glavna jedinica besprijekorno uklapaju – moderna praktičnost prikrivena stilom koji je tipičan za to razdoblje.
Konačni proizvod nema smisla koristiti svaki dan, ali svaki put kada objesite ključeve, sutra ćete ih ponovno htjeti posegnuti.
Osnova Tbug-a
Postojeći motor TBug-a je nadograđen na 1776 cm³ s dva Weber 40 rasplinjača. Nadograđen je i 12V električni sustav. Ispod poklopca motora udvostručena je izlazna snagu - iako je namjerno zadržana ispod 80 KS. Zašto? Zato što se kod TBuga ne radi o sirovim brojkama.
Tu su i Bilstein amortizeri 'Baja' dugog hoda, dok je straga neovisni ovjes s CV zglobovima dugog hoda. Prednje kočnice su nadogradnja disk kočnica i dvokružna konverzija, dok su straga povećani bubnjevi s Porsche cilindrima.
Za kraj, recimo kako je ovaj model ponuđen na prodaju od strane Twisted-a za 94.990 funti (bez PDV-a) ili preračunato 108.700 eura.