SLATKA OVISNOST

Žene na Candy Crush Sagu potroše preko četiri milijuna kuna dnevno

17.10.2013 u 12:58

Bionic
Reading

Iznimno zarazna videoigra Candy Crush Saga polako poprima karakteristike prosječne epidemije

Ovisnost o video igrama stvar je s kojom se roditelji i odgajatelji suočavaju na svakodnevnoj bazi. Klinci se igraju po čitav božji dan i kada ih konačno odljepite od računala - izgledaju kao ribe na suhom. Dokaz kako je tehnologija otišla dovoljno daleko dolazi iz svijeta mobilnih aplikacija i Facebook igara gdje čuvena Candy Crush Saga u redove ovisnika o igrama novači milijune pripadnica "nježnijeg" spola. Vjerovali ili ne, glavna demografija Candy Crush Sage su žene starosti od 25 do 55 godina. Najbolji dokaz popularnosti ovog naslova je i 700 milijuna partija Candy Crusha koje se igraju na prijenosnim uređajima upravo ovog trena.

 

 

 

 

Koliko se na tome može zaraditi? Pa, u slučaju da ne znate, u igri je moguće kupovati čitavu gomilu bonusa i pomagala - što je izgleda dosta unosan biznis, s obzirom da gomila pomahnitalih gamerica na igru svakog dana spiska oko četiri milijuna kuna. Igra također može dovesti do ozbiljnih zdravstvenih poteškoća poput bolova u leđima zbog nepravilnog sjedenja - kao što je to slučaj sa jednom domaćicom koja preko osam sati dnevno provodi hrskajući digitalne bombone. Konačno, tu je i psihološka ovisnost uzrokovana malim nasumičnim nagradama - nešto na što kockari prigovaraju već stotinama godina. Bilo kako bilo, igrini autori na to nemaju baš previše prigovora. Candy Crush Saga postao je vrlo zarazan fenomen o kojem će vrlo vjerojatno prije ili kasnije biti napisana barem jedna studija na području psihijatrije.