REAKCIJA GRADA ZAGREBA

'Želimo razgovarati, šteta je izgubiti Oryx taxi'

  • Autor: Vedran Brkulj
  • Zadnja izmjena 30.03.2012 13:49
  • Objavljeno 30.03.2012 u 11:27
Šimun Šimunović, Miljenko Gočin  i Tomislav Laus

Šimun Šimunović, Miljenko Gočin i Tomislav Laus

Izvor: Cropix / Autor: Bruno Konjevic / CROPIX

Sindikat vozača Hrvatske glavnim krivcem za to što je jučer prestao s radom Oryx taxi, vlasnika Pave Zubaka, smatra zamjenika pročelnika gradskog ureda za promet Miju Bezera, čiju su smjenu zatražili. Ukoliko se Bezera ne smijeni, iz Sindikata vozača najavljuju bučan prosvjed u srijedu, pred Gradskom upravom

'Više mjeseci upozoravamo na kaotično stanje na tržištu i uvođenje reda na istom. Smatramo da je glavna osoba odgovorna za izgubljenih 250 radnih mjesta u Oryx taxiju Mijo Bezer, koji nije poduzimao ništa da se uvede red', kazao je predsjednik Sindikata vozača Hrvatske Miljenko Gočin.

'Oryxom bi se ponosio svaki grad'

'Ako je problem u propustima gradskih službenika mi ćemo to nastojati ispraviti jer šteta je izgubiti Oryx. Ponavljam, riječ je o taksijima s kojima bi se svaki grad mogao ponositi', poručio je pročelnik Gradskog ureda za promet Davor Jelavić.

Prema njegovim riječima, dobio je usmeno obećanje od Zubaka prema kojem se Oryx spreman vratiti na tržište u roku od 30 dana ukoliko se na njega uvede red.

'U Oryxu smo imali odlučnog poslodavca koji je poštivao ugovore, izgubili smo dobar posao, dok smo, s druge strane, u Cammeu radili i po 300 sati mjesečno, plaća nam je kasnila i nikad nismo dobivali novac za prekovremene radne sate', istaknuo je vozač koji je imao priliku voziti za obje tvrtke, Šimun Sinovčić.

Napominje da je otac troje djece i hrvatski branitelj te da tvrtka koja želi biti fer prema svojim zaposlenicima, ispunjavati svoje obveze prema državi ne može opstati na tržištu. Njegov kolega Tomislav Laus dodao je kako su bez posla ostali zbog neprofesionalnosti institucija te da su kod Zubaka imali posao kakv bi svak poželio dok su Cammeu bili ponižavani i maltretirani.

'Postrojavali su nas i maltretirali kao u vojsci', kazao je Laus.
Na jučerašnju najavu iz Grada kako će nakon Zubakova odlaska u roku od 15 dana raspisati novi natječaj za taksi dozvole u Sindikatu vozača kažu kako je Grad Zagreb najsretniji kad raspisuje natječaje te da bi pojedincima posebno pasalo kad bi to bilo jednom mjesečno.

Što Bezeru konkretno zamjeraju nisu naveli, ali osnovne primjedbe išle su k tome da pojedine Cammeove sestrinske tvrtke po Zagrebu voze iako imaju dozvole za područje Svete Nedjelje, da nitko ne kontrolira koliko dnevno sati za volanom provedu vozači u toj taksi kompaniji i ispunjava li vlasnik Minovski sve potrebne obveze prema svojim zaposlenicima. I kada se činilo da će konferencija za medije završiti s pitanjima se umiješao glasnogovornik Cammeo taksija Miroslav Hoffman koji je ponovio kako mu je žao da je Oryx ispao iz posla, ali i dodao kako oni nisu krvi za to.

'U Austriji, Francuskoj, Njemačkoj i nekim gradovima u SAD-u radno vrijeme vozača je dvanaest sati. Zubak nije proučio tržište na koje je došao', kazao je Hoffman na što mu je Gočin dobacio da se prema hrvatskom Zakonu o radu može raditi najviše osam sati dnevno i da taj zakon treba poštivati.

Do prozvanog Bezera, koji je trenutno u Amsterdamu, nismo uspjeli doći jer mu je mobitel bio isključen, ali do njegova šefa, pročelnika Gradskog ureda za promet i izgradnju grada Davora Jelavića jesmo. Jelavić kaže ako je netko kriv za nešto da odgovornost treba snositi, ali da se to tek treba utvrditi.

'Nije na Bezeru da lovi taksiste koji imaju dozvolu za Svetu Nedjelju, a rade u Zagrebu. Sve prijave koje smo zaprimali smo proslijeđivali inspekciji i policiji. Osobno mi je žao što je Zubak odustao jer je njegova tvrtka bila ono s čim bi se svaki grad ponosio. Ako je najavio da bi se vratio za trideset dana uz uvjet da se stvari srede mi ćemo svakako učiniti sve kako bi se to dogodilo. Treba sjesti i razgovarati pa vidjeti. Ako je problem u nekim našim propustima mi ćemo to nastojati ispraviti jer šteta je izgubiti Oryx. Ponavljam, riječ je o taksijima s kojima bi se svaki grad mogao ponositi', zaključio je Jelavić.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi