UDRUGA VIGILARE

Zbog besramne reklame pozivaju na bojkot Shoostera

09.09.2014 u 10:48

Bionic
Reading

Udruga Vigilare započela je s kampanjom usmjerenom protiv trgovačkog lanca Shooster, tvrtke Katapult d.o.o., nakon što su odgovorni iz te tvrtke odlučili ignorirati njihovu molbu za razgovorom o reklami i plakatima koja, prema njihovu mišljenju, u prvom redu pogađa djecu i ponižava dostojanstvo ljudske osobe, priopćili su iz Vigilarea

U udruzi smatraju da se radi o besramnom hiperseksualizirajućim šok-marketingu kojim su prijeđene sve granice morala i etike u javnom prostoru. Iz Vigilarea objašnjavaju da su nakon više poziva građana, posebice zabrinutih i ogorčenih roditelja čija su ih djeca pitala što reklame po gradu predstavljaju, odlučili reagirati i stati u zaštitu djece, ali i općenito ljudskog dostojanstva.

'Prvo smo, kao i uvijek, uputili molbu za razgovorom, no nadređeni su dijalog odbili. Time nam je poslana poruka da Shooster želi na drugačiji način čuti nezadovoljstvo svojih potencijalnih kupaca pa smo im to i omogućili', navode iz Vigilare. Zbog sadržaja reklame, alarmirana je i pravobraniteljica za djecu, a Vigilare je pokrenuo i kampanju na Facebooku protiv tvrtke, a prosvjedne poruke građana koje su dobili emailom proslijedili su prema uredu Shoostera.