Autocesta je podijeljena na tri dionice: dionica I od spoja na autocestu A3 do spoja na autocestu A1 u interregionalnom čvorištu Horvati, dionica II od čvorišta Horvati do čvorišta Ivanić Grad i dionica III od čvorišta Ivanić Grad do čvorišta Sveta Helena.
Zagrebačka obilaznica uskoro bi mogla dobiti novu, južnu dionicu, dugu čak 95 kilometara. Kako prenosi Večernji list Hrvatske autoceste raspisale su natječaj vrijedan 700.000 eura kojim se traži tvrtka koja će izraditi studijsku dokumentaciju za projekt. Pružat će se od spoja na autocestu A2 zapadno od grada Zagreba do spoja na autocestu A4 istočno od Zagreba.
U projektu se navodi da je primarni cilj južne obilaznice odvajanje tranzitnog od gradskog prometa i njegovo preusmjeravanje oko grada Zagreba. Također se navodi da je studijskom dokumentacijom potrebno provesti kompletnu analizu planiranog koridora nove zagrebačke obilaznice, mogućnosti povezivanja na mrežu izgrađenih autocesta u RH kao i mogućnosti povezivanja na cestovnu mrežu šireg područja grada.
Također je potrebno provesti analizu postojećeg stanja izgrađenosti, budući da je u periodu od donošenja Prostornog plana do danas izgrađeno više objekata u planiranom koridoru autoceste.
Potrebno je izraditi i idejno rješenje s procjenom troška izgradnje, provesti analizu važećih prostornih planova, ali i napraviti prometni model s prognozama prometa koje će poslužiti kao podloga za odabir optimalnog idejnog rješenja nove obilaznice Zagreba, kao i ulazni podatak za studiju izvedivosti. Treba također izraditi i studiju utjecaja na okoliš za ovaj zahvat.