NOVINARI PROSVJEDUJU

WAZ prodao Politiku misterioznom kupcu iz Rusije

  • Autor: Gordan Duhaček
  • Zadnja izmjena 18.07.2012 16:39
  • Objavljeno 18.07.2012 u 15:49
politika

politika

Izvor: tportal.hr / Autor: Screenshoot

Njemački medijski koncern WAZ iznenadno je prodao svoj udio u starom beogradskom listu Politika nepoznatoj firmi iz Rusije East Media Group, što je izazvalo proteste srbijanskih novinara

Nakon što je u beogradskoj javnosti objavljena informacija o prodaji dnevnog lista Politika ruskoj firmi East Media Gruop, oglasilo se udruženje srbijanskih novinara koje smatra da je ponašanje WAZ-a 'skandal'. Naime, njemački medijski koncern WAZ je 50-postotni vlasnik Politike, a drugu polovicu te medijske kuće posjeduje država, Iz WAZ-ova sjedišta u Essenu nije bilo naznaka kako planiraju osloboditi se suvlasništva jednog od najstarijih novina na Balkanu.

U prodaji koju su u medijima opisali 'netransparentnom', WAZ je svoj udio u Politici prodao East Media Gruop koja ima sjedište u Moskvi, no nije baš poznata u poslovnim krugovima, a naročito kada su u pitanju mediji. Stoga se od srbijanske vlade traži da razjasni prodaju WAZ-ova udjela u Politici.

Inače, WAZ je na srbijanskom tržištu prisutan od 2001. te ima još novine Sportski žurnal i Dnevnik. U Hrvatskoj je WAZ suvlasnik Europapress Holdinga.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi