MOST NA RIJECI GUK

Učenik iz Vinkovaca pobijedio showom o inzulinu

24.03.2014 u 17:14

Bionic
Reading

Prvo mjesto ovogodišnjeg Školskog laboratorija, natjecanja u popularizaciji znanosti, osvojio je Domagoj Ivanković, učenik 3. razreda Zdravstvene i veterinarske škole 'dr. Andrija Štampar' iz Vinkovaca zanimljivom prezentacijom o glukozi u krvi i inzulinu pod naslovom 'Most na rijeci GUK'

U završnicu natjecanja plasiralo se sedamnaest učenika s dvanaest prezentacija koje su izveli uživo pred stručnim žirijem i publikom. Natjecatelji su imali tri minute da temu iz srednjoškolskog gradiva prirodoznanstvenih i tehničkih predmeta predstave na sažet, jasan i zanimljiv način, sukladno svom školskom uzrastu.

Drugo mjesto osvojio je Dorian Dević iz Gimnazije Fran Galović iz Koprivnice. Dorian je prezentacijom Pčelinji ples publiku upoznao s orijentacijom pčela i njihovom međusobnom komunikacijom.

Treće mjesto osvojili su Petar Starčević i Petar Zeman iz Gimnazije Požega koji su nam otkrili matematiku koja se krije u Rubikovoj kocki svojom prezentacijom Zagonetna kocka.

Natjecanje je vodio Marko Košiček, pobjednik Laboratorija slave 2008. u Hrvatskoj i međunarodnog natjecanja Famelab International 2008. u Ujedinjenom Kraljevstvu, a prezentacije je ocjenjivao stručni žiri u sastavu: Olgica Martinis, viša savjetnica AZOO-a, Branka Vuk, pomoćnica ravnatelja CARNet-a za podršku obrazovanju, Maja Vađić, novinarka, urednica i voditeljica u Znanstvenom programu HTV-a, Dominik Cinčić, docent na Kemijskom odsjeku PMF-a u Zagrebu te Tin Petrović, finalist Laboratorija slave 2012. Kriteriji prema kojima su prezentacije ocjenjivane su sadržaj, jasnoća i karizma.

Cilj je natjecanja, koje British Council organizira u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje te Hrvatskom akademskom i istraživačkom mrežom CARNet potaknuti učenike i nastavnike na kreativan pristup učenju te razvoj prezentacijsko-komunikacijskih vještina i popularizacije srednjoškolskog gradiva iz područja prirodnih i tehničkih znanosti. Više o natjecanju potražite na stranici British Councila