DO IZBORA još 979 DANA

Trump ambiciozno kreće u reizbor, za šefa digitalnih operacija imenovao papreno skupog 'digitalnog gurua'

01.03.2018 u 15:31

Bionic
Reading

Američki predsjednik Donald Trump imenovao je u utorak svojeg političkog stratega Brada Parscalea za šefa predizborne ekipe u predsjedničkoj kampanji 2020. godine

Trumpov stožer je Parscalea kao 'digitalnog gurua' angažirao još prije sedam godina, a upravo je on kreator Trumpove internetske stranice pokrenute uoči utrke za Bijelu kuću 2015. godine. Već godinu dana kasnije Brad Parscale je postao direktor predsjednikove ekipe za digitalne operacije.

Britanski BBC ističe kako niti jedan američki predsjednik dosad nije ovako rano službeno najavio svoju reizbornu kampanju, podsjetivši pritom kako do izbora 2020. godine ima još 979 dana. Usporedbe radi, Trumpov prethodnik Barack Obama svoje je planove za reizbor objavio 582 dana uoči kandidature za drugi predsjednički mandat 2012. godine.

Vijest o angažiranju Parscalea stigla je od predsjednikovog sina Erica Trumpa, a on je naglasio kako je politički strateg i vrstan poznavatelj digitalnih medija 'izuzetno talentirani stručnjak koji je bio ključan za Trumpov uspjeh' 2016. godine.  

'Parscale ima puno povjerenje naše obitelji i savršena je osoba za vođenje kampanje', ističe Eric Trump.

Predsjednikov zet i visoki savjetnik Jared Kushner pak naglašava kako će Parscaleova 'stručnost pomoći izgradnji najbolje moguće kampanje'.

Brad Parscale je u razgovoru za BBC kazao kako 'zna sve o novoj američkoj administraciji', ali nije propustio dometnuti to da prije izbora 'nitko nije znao da on uopće postoji'.

  • +6
Brad Parscale Izvor: Profimedia / Autor: Pedro Fiuza/SIPA

42-godišnji stručnjak se, inače, nedavno našao na meti demokrata u istrazi o navodima vezanim za rusko miješanje u američke izbore, a zastupnicima je rekao kako nije znao za navodni plan Kremlja o utjecaju na kampanju u korist Trumpa.

Parscale se prošle godine pohvalio time kako je njegova ekipa sastavljena od stotinu marketinških stručnjaka i političkih stratega na društvenim mrežama imala više od 60.000 objava kako bi svakodnevno dopirale do Trumpovih pristaša, a pritom je priznao da ga je predsjednik ukorio zbog troškova kampanje.

Američki mediji pisali su kako je tvrtka 'digitalnog gura' Trumpovu predizbornom timu naplatila čak 94 milijuna dolara za svoj rad tijekom predsjedničke kampanje.