MUKE PO FOLKLORAŠIMA

Otočani preprodaju karte Jadrolinije gostima

Turisti Hvar katamaran brod

Turisti Hvar katamaran brod

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Damjan Tadic

Profesor Branko Šegović, folklorist i umjetnički voditelj KUD-a Peruča iz Hrvaca, naišao je na nemale probleme kada je pokušao kupiti 30 karata za Jadrolinijin dvotrupac za Bol, kojim su prošloga utorka članovi KUD-a trebali stići na proslavu Dana općine Bol

SPLIT - Djelatnice državnog brodara koje rade u Gradskoj luci nisu htjele prodati odjednom više od tri karte jer imaju takav naputak od uprave Jadrolinije.

Otočani preprodaju karte

Preprodaja brodskih karata, nažalost, stara je boljka koja se ponavljasvake turističke sezone, a recept je godinama isti: otočanin uzimmer-frei businessu uslužno ponudi svojim gostima kupnju brodskihkarata i nabavi ih po 'povlaštenoj' tarifi kod Jadrolinije, a gostimaih (pre)proda po 'osnovnoj' tarifi, koja je, otprilike, 50 postoviša. Kako je nacionalni brodski prijevoznik obavezan zakonom omogućiti 'povlaštenu' tarifu za sve stanovnike otoka, jasno je da se od takvog načina ilegalnog poslovanja ni ne može obraniti drugačije -osim ograničenjem kupnje karata koje se prodaju po cjeniku zaotočane.

Profesor Šegović im je uzaludno pokazivao dopis Općine Bol i KUD-a Krejonca, od kojih je KUD Peruča dobio poziv za manifestaciju. Rekle su mu da jedino postoji šansa ako uputi molbu u Rijeku, pa će regionalni koordinator Jadrolinije Ante Mrvica, ako uprava tvrtke to odobri, dati karte kada se pojave trojica članova KUD-a koji će preuzeti po 10 karata, piše Slobodna Dalmacija.

'To je europska sramota, radi stranaca, lakrdija kakve nema na svijetu. Sve je to zbog katastrofalnog odnosa riječke uprave Jadrolinije prema Splitu. Niti sam htio slati molbe niti sam uspio naći u par dana gospodina Mrvicu niti mi se javljao na mobitel', kazuje Šegović. Kad je obavijestio Općinu Bol da je dolazak na proslavu nemoguća misija, problem je riješen na Braču.

Jadranka Nejašmić, predsjednica KUD-a Krejonca, nabavila je karte i brodom ih poslala u Split. 'Za finale, kada sam već držao karte u ruci, stao sam opet u red na dan polaska i neke sasvim treće blagajnice su mi rekle da će mi bez problema prodati 30 karata. Bio sam svugdje po svijetu i to nigdje nisam doživio', ogorčen je Šegović na Jadroliniju.

Oliver Kocijan, komercijalni direktor Jadrolinije, potvrđuje postojanje takve upute od strane uprave, no nje nema u Pravilniku na lokalnim linijama, objavljenom na internetskim stranicama brodara.

'Brzobrodske linije prvenstveno su namijenjene otočnom stanovništvu, da mogu doći u centar na kopnu i vratiti se istoga dana. Imali smo slučajeva da turistička agencija kupi od nas 50 karata, koje su inače subvencionirane od strane države, i tako onemogući otočanima da normalno putuju. Zato smo uveli ograničenje. Tko želi grupno putovati na brzobrodskim linijama stoga treba poslati na vrijeme molbu upravi, koordinatoru plovnog područja ili našoj agenciji', odgovara Kocijan.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi