POGREŠNA AGENCIJA

Odbačen zahtjev HRT-a protiv RTL-a

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 21.09.2009 11:10
  • Objavljeno 21.09.2009 u 11:05
rukomet_ruksi

rukomet_ruksi

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Nikola Vilić

Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) odbacila je zahtjev Hrvatske radiotelevizije (HRT) za pokretanje postupka utvrđivanja zlouporabe vladajućeg položaja protiv RTL-a Hrvatska, zbog RTL-ovog odbijanje prava HRT-u na kratku informaciju s utakmica Svjetskog prvenstva u rukometu u siječnju ove godine, izvijestili su iz Agencije

ZAGREB - 'Kako se zahtjev HRT-a prvenstveno odnosio na pravo na kratku informaciju koje je u cijelosti uređeno člankom 33. Zakona o elektroničkim medijima, a ne propisima o zaštiti tržišnog natjecanja, za kršenje njegovih odredaba nadležna je Agencija za elektroničke medije, a ne Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja. Stoga je zahtjev odbačen zbog nenadležnosti dok se HRT istovremeno obratio i Agenciji za elektroničke medije', navodi se u priopćenju AZTN-a.

Iz Agencije pojašnjavaju da je predmet zahtjeva bilo odbijanje prava HRT-u na kratku informaciju u informativnom programu u trajanju od jedne i pol minute po pojedinoj utakmici Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce, sportskog događaja od širokog interesa javnosti koji je održan od 16. siječnja do 1. veljače u Zagrebu.

HRT je to pravo zatražio od RTL-a, koji je isključiva televizijska prava sa Svjetskog prvenstva otkupio od ovlaštenog davatelja licencije, a umjesto prava na kratku informaciju za određene utakmice po odabiru HRT-a, RTL je HRT-u ponudio sklapanje posebnog ugovora između tih dviju televizijskih kuća.

Nakon uvida u odredbe ugovora koje je RTL sklopio s davateljem licencije i nositeljem podlicencije, očitovanja te dokumentaciju koju su Agenciji, na njen zahtjev, dostavili HRT, RTL i druga nadležna tijela, te analizom odgovarajuće europske prakse, Agencija nije utvrdila dostatne indicije za pokretanje postupka protiv RTL-a na temelju propisa o zaštiti tržišnog natjecanja, navodi se u priopćenju.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi