VRAĆANJE KORIJENIMA

Need for Speed: Hot Pursuit

24.08.2010 u 16:05

Bionic
Reading

Ono za čime smo toliko žeđali proteklih godina konačno bi se moglo ostvariti. Ekipa koja je radila popularni serijal Burnout dohvatila se novog Need for Speeda te nam obećala obilje dobre stare arkadne jurnjave

Serijal Need for Speed postoji još od 1994. godine, kada je Eletronic Arts izdao prvi naslov u nizu. Što su godine odmicale, a nastavci se taložili, to je njihov sjaj svaki put sve više i više blijedio. Razlog tom bljedilu prvenstveno leži u neuspjelom eksperimentiranju i neodlučnosti u koji bi žanr NFS trebao spadati. Od otprilike petnaestak naslova, koliko je izdano do danas, bilo je tu svega - od onih fenomenalnih pa do potpunih promašaja. Tako od onih vrhunskih nastavaka možemo izdvojiti NFS: Hot Pursuit 2, koji se pojavio 2002. i koji još uvijek slovi kao jedan od najboljih. To se svakako ne može reći za, primjerice, NFS: Most Wanted i NFS: Carbon, koji su bili ispod razine za franšizu NFS te su joj upravo zbog ta dva navedena naslova igrači počeli malo-pomalo okretati leđa. Zadnji u nizu, NFS: Shift, više se okrenuo simulaciji te je donekle vratio dio igrača.

No puno se toga do danas promijenilo. Jedna od najvećih zanimljivosti vezana uz novi NFS: Hot Pursuit je programerska kuća koja radi na njemu, a riječ je o poznatom programerskom studiju Criterion Games koji je zadužen za odlični serijal Burnout. Imajući to na umu, i nije nas toliko iznenadila činjenica da se NFS novim nastavkom vraća dobroj staroj arkadnoj jurnjavi. I to ne bilo kakvoj, već onoj između policajaca i igrača. Sve to zamotano je u vrhunski ispoliran i dotjeran proizvod prepun driftanja i eksplozija koje nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Kada se baci pogled na papir, Criterion Games i NFS doista izgledaju kao savršen par.

Ni stvarnost ne bi trebala izgledati bitno drugačija. To znači da možete očekivati spoj nevjerojatnog osjećaja brzine i opasnosti na svakom prijeđenom kilometru. Premda su sve staze fikcijske, to nimalo ne smeta jer su pravi praznik za oči. Stoga držite oči uperene na cestu jer bi vam se lako moglo dogoditi da vam pogled na trenutak pobjegne na obližnje planine ili ocean, a tada je utrkivanju kraj. Od automobila koji su, naravno, svi pravi (za razliku od Burnouta), imat ćete zaista puno opcija za odabir, a od onih ekskluzivnijih, primjerice, moći ćete se voziti u Ferrariju i Bugattiju, ali i Poscheu i Pagani Zondi.

Što se samog utrkivanja tiče, sve ovisi o vašem odabiru  - hoćete li biti lovac ili lovina, odnosno policija ili prekršitelj zakona. Mnogi će možda pomisliti da je policija u nezavidnom položaju jer u stvarnosti ne posjeduje gore navedene automobile. Možda ne u stvarnosti, ali u Hot Pursuitu itekako! Zamislite samo uzbuđenje koje će vas preplaviti kada u svom retrovizoru ugledate policijski Bugatti. Povrh svega, policija će moći zatražiti pojačanje u obliku podrške iz zraka (helikopteri), blokade cestovnih pravaca i popularnih šiljaka na cesti. Na našu veliku radost, moći ćete koristiti svima nam dobro poznati nitro iz Burnouta, koji se vraća u Hot Pursuit, što dodatno naglašava arkadnost ovog naslova.

Za kraj ćemo se dotaknuti i multiplayer komponente koja bi trebala imati veliku ulogu u novom NFS-u. Zadnji Burnout koji je Criterion Games napravio bio je Burnout: Pradise, u kojem je multiplayer utrkivanje bilo podignuto na višu razinu, kako zbog jednostavnosti, tako i zbog odlično izbalansiranog gameplaya. Stoga ne sumnjamo da će Criterion sa znanjem koje posjeduje na tom polju još jednom razveseliti sve ljubitelje mrežnog igranja, a NFS se vratiti na mjesto koje mu je oduvijek pripadalo. Za kraj im možemo samo poželjeti dug i sretan brak!

NFS: Hot Pursuit bi se trebao pojaviti sredinom studenog, i to za PS3, Xbox360 i C.

Need for Speed: Hot Pursuit