'HRVATSKA 365'

Lorencin u Zadru predstavio pilot-projekt PPS

  • Autor: G.D.
  • Zadnja izmjena 13.08.2014 16:59
  • Objavljeno 13.08.2014 u 16:31
Darko Lorencin Zadar

Darko Lorencin Zadar

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ministarstvo turizma

Ministar turizma Darko Lorencin sastao se danas u Zadru s predstavnicima destinacija koje su uključene u pilot-projekt PPS, javlja Ministarstvo turizma

Na sastanku su usuglašena pravila za destinacijski PPS klub, definirano je na kojom će se tržištima i kojim proizvodima predstaviti pojedina destinacija te je dogovoren način na koji ce se organizirati studijska putovanja novinara i agenata. Glavni ured HTZ-a pripremit će standardizirane predloške prezentacija koje će trajati najviše sat vremena i održavati se za inozemne novinare te predstavnike najvećih i specijaliziranih turističkih agencija koje prodaju paket-aranžmane u pred i posezoni. Svaka destinacija moći će se predstaviti dvjema osnovnim posezonskim proizvodnim grupama na dvama tržištima.

'Drago mi je da su destinacije prepoznale vrijednost uključivanja u PPS model i da je interes bio tako velik. Radi se o trajnom procesu koji će se odvijati u destinacijama, a paralelno s kojim ćemo mijenjati Zakon o turističkim zajednicama. Ovako prirodnim putem, od lokalne razine prema regionalnoj kreiraju se i kristaliziraju turistički proizvodi te to treba biti sustavan proces koji ima svoj cilj', izjavio je ministar Darko Lorencin dodavši kako ovaj program Hrvatska 365 trebamo shvatiti kao mozaik kojim ćemo slikati destinacije, pa tako i cijelu Hrvatsku.

Nakon što je odabrano kreativno rješenje PPS projekta – Hrvatska 365, slijedi osnivanje PPS klubova, izrada rješenja za oglasne kampanje te podstranice koja bi s radom trebala započeti sredinom rujna, javljaju iz Ministarstva turizma.

Klub PPS činit će koordinacijski odbor sastavljen od direktora turističkih zajednica, a osnovno provedbeno tijelo bit će timovi od tri do sedam članova, uz uvjet da jedna osoba mora biti predstavnik turističke agencije. Timovi će predstavljati jednu od šest proizvodnih grupa koji su se iskristalizirali kroz kandidaturu: kulturni, eno i gastro, biciklizam, poslovna putovanja, wellness i zdravlje, aktivni odmor, a na iste proizvode bit će orijentirana i internetska podstranica.

Podsjećamo, početkom kolovoza, donesena je odluku o izboru 22 PPS destinacije za posezonu 2014. godine koji će se aktivnije usmjeriti na razvoj i promociju destinacijske ponude s dodanom vrijednošću. Ukupno se na javni poziv kandidiralo 39 destinacija, no s obzirom na to da je tijekom postupka uočeno kako su odvojene kandidature podnijele destinacije koje pripadaju logičnim turističko-geografskim cjelinama i imaju kompatibilnu ponudu, na kraju su formirane 22 destinacije, od čega 14 na jadranskom i osam na kontinentalnom području.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!