SPORNA REKLAMA

Evo što je Shooster odgovorio udruzi Vigilare

  • Autor: Ante Srzić
  • Zadnja izmjena 09.09.2014 15:16
  • Objavljeno 09.09.2014 u 15:16
reklamni plakati shoostera

reklamni plakati shoostera

Izvor: Pixsell / Autor: Robert Anic

Marko Domić, direktor marketinga tvrtke Katapult d.o.o. u čijem je vlasništvu brend Shooster, ne vidi ništa sporno u korištenju lutke za napuhavanje u njihovoj reklamnoj kampanji što je posebno zasmetalo udruzi Vigilare koja ih je javno optužila za nemoral

'Po našem viđenju, ovom reklamom mi podržavamo, štoviše, potičemo zajednicu muškarca i žene, za što se na kraju udruga Vigilare i zalaže, pozivamo na druženje, pozivamo današnju mladež da izađu iz kuće da se druže s pravim prijateljima, da imaju sretne veze, da imaju zabavne i ispunjene živote, a ne da sjede u kući i propuštaju zabavnu stranu života', naglasio je Domić.

Dodao je da ne vide ništa nemoralno, besramno, ni šokantno u toj poruci. 'Lutka u cijelom layoutu je tu da unese malo komičnog u cijeli vizual i da još više potakne atmosferu neželjenog stanja, dosade i nezabave na lijevoj strani vizuala. Vjerujem da je naša ciljana skupina to tako i shvatila', objasnio je Domić. Kampanja Shoostera, dodatno objašnjava, konceptualno funkcionira kao komparacija lijevog i desnog vizuala na reklami.

'Desna strana je 'cool' strana, strana koju podržavamo, pozivamo ljude da 'prijeđu na snekermeister stranu', zabavnu stranu, dođu u Shooster i naslov kampanje to komunicira. Lijeva strana je ono što nije 'cool', zato i pozivamo ljude na cool, desnu stranu', napominje direktor marketinga tvrtke Katapult. Vizual, nastavlja, dio je kampanje koju provode kroz cijelu 2014. i ima cilj pokazati ljudima da je život u tenisicama zabavniji, a Shooster je pravo mjesto za njihovu kupnju.

Domić kaže i da nije istina da nisu odgovorili na zahtjev Vigilarea za razgovorom. Objasnio je da su na e-mail s prigovorom, koji je poslao Ivan Mihanović, voditelj ureda Vigilarea, 8. rujna u 10 sati i 11 minuta reagirali u vremenu koje je u skladu s poslovnom komunikacijom. 'Kako sam ja bi poslovno odsutan iz ureda, a uprava na putu, Mihanović je dobio odgovor o našoj odsutnosti mailom u 13.45 h istog dana i informaciju da ćemo ga kontaktirati sutra (9. rujna). No, oni su i dalje inzistirali na odgovoru 'unutar nekoliko sati' iako su bili informirani da u tvrtci nema odgovorne osobe koja bi im mogla odgovoriti', kaže nam Domić koji dodaje da iz Vigilarea nisu sačekali odgovor, nego su sve još jučer, 8. rujna poslali medijima i objavili na svojoj web-stranici. 'Tako da ne vidim njihovu istinsku želju za razgovorom', poručuje.

Domić kaže da su, kao što su i obećali, u utorak u 9.48 sati nazvali gospodina Mihanovića i iznijeli mu svoj stav oko ovog slučaja. 'Znači, za manje od 24 sata od njihovog upita mi smo se javili', objasnio je Domić. Kampanja je realizirana u suradnji s agencijom Inventa d.o.o.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!