Mračnije duše

Dark Souls 2

23.06.2013 u 20:10

Bionic
Reading

Nakon velikog uspjeha originala iz From Softwarea nam stiže nastavak hita iz 2011. godine, Dark Souls 2

Dark Souls je open-world akcijska role-playing igra za čiju kreaciju je odgovoran From Software studio. Igra je izdana za PlayStation 3 i Xbox 360 2011. godine dok je svoju PC verziju doživjela 2012. godine, verzija na koju ni njezini autori nisu previše ponosni.

 

 

 

Dark Souls mnogi smatraju 'duhovnim nasljednikom' Demon Soulsa jer iako se priča i okružje igre ne nadovezuju direktno na Demons Souls, igra sadrži mnogo elemenata preuzetih od svog prethodnika.

 

Radnja igre smještena je u Lordran kraljevstvo, a vaš lik je 'hollow' (undead) ili human koji se nađe na duhovnom i moralnom putovanju života. Gameplay igre većinom se sastoji od 'puzanja' po tamnicama u svijetu na kojem vas opasnosti vrebaju iza svakog ugla. Igra je otvorenog tipa tako da igrač može putovati po svijetu i istraživati alternativne puteve do svog cilja, no određeni uvjeti moraju biti zadovoljeni da bi se otključala dodatna područja.

 

 

Radnja igra prilično je minimalistička te dopušta igraču da mnogo toga interpretira sam kako želi. Težina igre je fiksirana, a kazne za umiranje su prilično žestoke što prisiljava igrača da odluke o svojim budućim potezima donosi pažljivo i promišljeno. Jedan od razloga uspjeha igre bila je baš njezina težina koja je postala predmetom mnogih diskusija. From Sofware je u travnju ove godine objavio informaciju da je Dark Souls prodan u više od 2.3 milijuna primjeraka.

 

Dark Souls 2 neće mnogo odstupati od recepta originala. ' Ovo novo poglavlje u Dark Souls franšizi predstavlja nove mogućnosti za nas da razvijemo potpuno novu priču, proširimo okvir svijeta u kojem igrač komunicira sa igrom te da integriramo inovaciju u dizajn gameplaya. Cijeli studio teži tome da učini iskustvo Dark Soulsa 2 svježim, a da istovremeno ne napusti temelje igre u kojima se igrači hvataju u koštac sa izazovnim i teškim gameplayom. Naš cilj je pružiti obožavateljima nova iskustva i priču te istovremeno potaknuti nove igrače da nam se pridruže na ovom mračnom putovanju'. Radnja igre vrti se oko putovanja vašeg lika u potrazi za lijekom za svoje prokletstvo.

 

 

Dosadašnji direktor Dark Souls igara, Hidetaka Miyazaki, više neće biti obnašati tu funkciju u novom nastavku Dark Souls franšize već će samo nadgledati projekt dok će smjer igre ovaj puta kontrolirati Tomohiro Shibuya i Yui Tanimura. Direktorski dvojac tvrdi da će igra biti pristupačnija i razumljivija novim igračima te da će cijelo iskustvo u igri biti manje dvosmisleno. Ovakva izjava čelnih ljudi igre bi mogla biti više no zastrašujuća za veterane serijala pošto igra velik dio svog uspjeha duguje upravo svojoj težini.

 

Covenants se ponovo pojavljuju u Dark Soulsu 2, a predstavljaju frakcije s kojima igrač može stupiti u dogovor. Covenantu se pridružite tako da položite prisegu NPC-u koji je često i vođa frakcije. Igrači su nagrađeni ako slijede pravila frakcije i kažnjeni ako ih pak prekrše. Prema riječima izdavača, svijet Dark Soulsa 2 bit će dvostruko veći od onog u originalu.

 

 

Igra se razvija za PlayStation 3, Xbox360 i PC dok vijesti u next-gen konzolama još uvijek nema. Datum izlaska još nije objavljen, ali pretpostavlja se da će igra izaći sredinom sljedeće godine.