GLAZBENI GAMING

Cello Fortress: Violončelom protiv kontrolera

15.01.2013 u 12:45

Bionic
Reading

Cello Fortress neobični ja naslov koji dokazuje kako igra zaista ima pravo postati umjetničkim djelom

Joost Van Dorgen, nezavisni developer i glazbenik razvio je naslov koji, po nama, dosta odskače od klasične koncepcije moderne igre. Cello Fortress igra je za više igrača u kojoj većina prisutnih koristi kontroler. Međutim, jedna osoba koja se bori protiv svih njih koristi pravo pravcato violončelo. Načelni koncept igre je, konkretno, klasični twin stick shooter. Međutim, glavni negativac odnosno glazbenik za instrumentom, svirkom generira prijetnju ostalim igračima. Glazbenik kontrolira utvrdu opremljenu arsenalom mina, bacača plamena i mitraljeskih gnjezda, a igračima/publici cilj je srušiti ju pomoću tenkova.

 

Cello Fortress

 

Putem visokih odnosno niskih tonova on generira različitu paljbu, što svaki koncert pretvara u jedinstveni level za publiku. Ova igra je, kao što se i da zaključiti, iznimno eksperimentalne prirode. Međutim, sama ideja i realizacija predstavljaju inovaciju i neobičnost na koju smo kod Van Dorgena navikli. Joost je, naime, autor kultnog hita Proun. Cello Fortress igra je koja iako vjerojatno neće pronaći komercijalnu uporabu, zaista golica maštu i donosi pitanje na koje je druge maštovite načine moguće postići ovakav sraz dvaju medija.

 

Čuveni i neobični Proun