MUNJEVITO BRZI

Tim 3u1 pobjednik šestog Nordeus Hackathona

14.12.2016 u 15:57

Bionic
Reading

Igra Future gladiator reality show osvojila je prvu nagradu i nagradu publike u konkurenciji osam timova iz regije

Nordeus Hackathon šestu godinu za redom okupio je mlade, talentirane developere i digitalne umjetnike koji su imali 24 sata za kreiranje pobjedničke igre. Ukupno osam timova iz Srbije i Hrvatske, okupljeni u prostorijama Startit centra, imali su priliku iskazati svoju kreativnost, sposobnost za timski rad i strast prema pravljenju videoigara, ali i s mentorima iz Nordeusa razmijeniti znanja i iskustva i dobiju korisne savjete koji su im pomogli zaokružiti igru.

Tema ovogodišnjeg natjecanja bila je 'Hack and slash', a najbolji timovi osvojili su vrijedne nagrade. Treće mjesto je zauzeo Vannila tim iz Hrvatske s igrom Hackfuslashfu, dok su drugi bili članovi Hellion momčadi iz Srbije s igrom The Last Rubin. Pobjednički tim iz Srbije, 3u1, pored prve narade, s naslovom Future Gladiator Reality Show, zamišljenim kao reality TV šou u kome gladijator ostvaruje slavu na temelju svoje uspješnosti u borbi, pobrao je i simpatije publike i osvojio 'People 's choice award'.

'Radovali smo se kada smo saznali da smo primljeni na Nordeus Hackathon, jer smo prošle godine aplicirali i nismo prošli. Stvaranje igara je naš hobi i kroz ovakve događaje možemo dokazati sebi za što smo sposobni i pokazati kako izgleda ono što radimo', rekao je član pobjedničkog tima Dimitrije Miković. '24 sata je dugo razdoblje, gdje si u početku super-kreativan, imaš entuzijazam, ali te nakon nekog vremena stiže umor i gubiš produktivnost. Savjeti mentora vratili su nas na pravi put i pomogli nam da se usredotočimo i riješimo par detalja kako bismo što prije zaokružili igru koju je i nama na kraju bilo zabavno igrati.'

Prema riječima žirija, svi timovi su došli spremni i savladali temu, imali prilično dobar nastup i uspjeli završiti igru u zbilja kratkom vremenskom roku.

'Bilo je igara za koje je teško povjerovati da su ljudi uspjeli napraviti ih za svega 24 sata, a bilo je i nekih s pogreškama. Većina momčadi predstavila je gotov proizvod, što je najvažnije, jer je to, između ostalog, mjerilo uspješnosti Hackathona', kaže Aleksandar Milosavljević, programer u Nordeusu koji je na ovogodišnjem natjecanju imao ulogu člana žirija, ali i mentora. 'Momčadi su većinom radile samostalno, ali smo im najviše bili od pomoći u trenucima kada im je, zbog umora, bio potreban drugi par očiju da im ukaže na očite pogreške u igri', dodaje.

Uz želju da potaknu jačanje zajednice i okupe ljubitelje igara na jednom mjestu, nakon natjecateljskog dijela, Nordeus i Startit su prezentiranje igara svih timova i ceremoniju dodjele nagrada otvorili za javnost, i to prvi put ove godine. Posjetitelji i sudionici imali su se priliku družiti i probati neke od prošlogodišnjih igara, ali i igre nastale u prethodna 24 sata.