PO IZBORU SOMOBORCA

Sedam trendova u svijetu mobilnih aplikacija

  • Autor: M. W./Somoborac
  • Zadnja izmjena 21.08.2015 12:29
  • Objavljeno 21.08.2015 u 12:29
somoborac vizual

somoborac vizual

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: SoMo Borac

SoMo Borac, nagrada koju dodjeljuju svake godine tijekom Weekend media festivala, a koju organiziraju agencije 404 i Jasno i glasno, donosi pregled mobilnih trendova

Sinkronizacija mobilne industrije i aplikacija doživljava veliki rast. Ne moramo biti Nostradamus da bismo jednostavnom logikom zaključili da je tržište mobilnih aplikacija široko te da će se nastaviti razvijati. Zahtjevi korisnika sve su veći te je teže pratiti tijek razvoja mobilnih aplikacija, kao i sam broj onih koje tek dolaze.

No, trendovi se ipak naziru pa, prije nego pogledate sve Ted Talkove i vlogove na temu koje aplikacije su must have, pročitajte što nas čeka u 2016. godini.


1) Share kao valuta
Iako ništa nije besplatno, novi trend bi mogao biti jako blizu toj ideji. Sadržaj koji inače ne biste mogli dobiti besplatno, trebat ćete platiti podjelom na svojim društvenim profilima.

2) Privatnosti je sve manje
Otkako je opcija seen uništila mnoga prijateljstva i poznanstva, mogućnost da vidite kako su vas vaši prijatelji ili kolege spremili u svoj telefonski imenik samo je jedan korak dalje u borbi protiv privatnosti.

3) Social engagement for dummies
Rastuća how-to mehanizacija super je stvar za početnike koji se uče plivati u nepreglednim vodama social managementa i ostalim pripadajućim disciplinama. Dobrodošla pomoć koja ima neprocjenjivu vrijednost u sve neizvjesnijoj budućnosti.

4) Korisnici su u prvom planu
Iako su korisnici u prvom planu već odavno, ići ćemo korak dalje. Najbolji način za privlačenje novih i zadržavanje starih korisnika je prepoznavanje i nagrađivanje njihove vjernosti i angažiranosti u određenoj aplikaciji. Engagement equals (almost) free stuff.

389400,389141,386314,385993

5) Trending je najbitniji
Dobro staro googlanje moglo bi pasti u drugi plan uz aplikacije koje će pružati najnovije i najbolje informacije o proizvodima na tržištu generirajući se automatski na jednom mjestu dostupnom i kreiranom samo za osobne korisničke preferencije. Dakle, umjesto da idete googlati, aplikacije će se sinkronizirati i sažeti sve ono što vas zanima u svijetu društvenog, poslovnog i privatnog. Kako to biva vjekovima, trendovi se razvijaju i množe, ali uvijek se čeka onaj dan kad će se pojaviti jedan trend koji obuhvaća najbolje od najboljeg.

6) Samouništavajuća poruka
Kako je Marshall McLuhan predvidio prije mnogo godina, medij je poruka. S tim saznanjem možemo usporediti i budućnost novih aplikacija koje već sad dobivaju svojih 15 minuta slave. Mistične, tajne i kratke poruke na aplikacijskim platformama bit će ono što će zaintrigirati sve, od tinejdžera do marketinških influencera. Ovaj trend dovest će do veće angažiranosti u stvaranju i produciranju poruka te samim time stvoriti noviji i moćniji medij koji nije za svakoga.

7) Jednostavno - wearables
Male nosive spravice koje komuniciraju s mobilnim aplikacijama počinju doživljavati svoj procvat. Jedva čekamo vidjeti koliko i na koji način će nam olakšati svakodnevicu te poboljšati komunikaciju s okolinom.

Uz čitav niz kategorija, na 'SoMo Borcu' postoji i ona koja nagrade dodjeljuje najboljim mobilnim aplikacijama. Doznajte više na www.somoborac.com

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!