BUDUĆNOST KUCA NA VRATA

Radite u pozivnom centru? Domaći robot već sad može preuzeti dobar dio vašeg posla

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 04.04.2019 13:44
  • Objavljeno 04.04.2019 u 13:34
Mirjana Šimek Bilić i Slaven Mišak

Mirjana Šimek Bilić i Slaven Mišak

Izvor: tportal.hr / Autor: Miroslav Wranka

U tvrtki BonsAI osmislili su i razvili vlastitu platformu za chatbote temeljenu na umjetnoj inteligenciji koja može na sebe preuzeti posao pružanja brzog odgovora na do 85 posto najčešće postavljenih pitanja

Pri vrhu popisa poslova u kojima će ljude zamijeniti roboti već sad bismo mogli uvrstiti djelatnike u pozivnim centrima i sličnim radnim mjestima koja traže izravnu komunikaciju s korisnicima i odgovaranje na njihova pitanja.

Naime, u domaćoj tvrtki BonsAI, nastaloj u okrilju veće i poznatije tvrtke Span, osmislili su i razvili vlastitu platformu za chatbote temeljenu na umjetnoj inteligenciji.

  • +9
  • +6

Atmosfera na konferenciji WinDays 18 - treći dan

Izvor: Microsoft Hrvatska / Autor: Microsoft Hrvatska

Njihov robot za brbljanje još uvijek ne može u potpunosti zamijeniti živo ljudsko biće jer je ograničenih mogućnosti i dosega. Ali zato može na sebe preuzeti posao pružanja brzog odgovora na do 85 posto najčešće postavljenih pitanja i rasteretiti djelatnike od stalnog ponavljanja istih odgovora.

Tako vam, primjerice, mogu reći kad će biti isplaćena plaća, koliku poreznu olakšicu možete dobiti za dijete, koliko dana godišnjeg imate i tome slično.

Kako je tijekom prezentacije u sklopu konferencije WinDays19 u Šibeniku rekao Slaven Mišak, suosnivač tvrtke BonsAI, takvi su chatbotovi dostupni stalno, mogu razgovarati s više korisnika odjednom, moguće ih je mijenjati i prilagođavati, kao i ugraditi u druge sustave (primjerice, CRM-ove). Tehnološki aspekt razvoja manje je važan, dodao je, jer je bitnije kvalitetno odrediti potrebe i postaviti proces.

Jedna od implementacija te tehnologije bila je u tvrtci INA, čiji chatbot odgovara korisnicima na 20 općenito najčešćih pitanja i sedam specifično vezanih uz sustav SAP na dva jezika, a može i pomoći pri ispunjavanju obrazaca te proslijediti pitanje zaposlenici u slučaju kad ne raspolaže odgovorom.

Mirjana Šimek Bilić iz tvrtke Plavi tim, koja je obavila implementaciju, istaknula je kako chatbot sad odrađuje količinu posla koju bi inače obavljala jedna osoba. U planu je proširenje projekta na pozivni centar.

Konferencija WinDays19 nastavlja s radom do petka, 5. travnja.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!