ANTIRECESIJSKI VODIČ

Putovanje do Zlatne nagrade Web::Strategije

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 02.06.2009 10:41
  • Objavljeno 02.06.2009 u 09:54
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Poslovali ste tijekom prošle godine putem interneta? Upravo je vrijeme da se ukrcate na vlak kojim ćete otputovati do Zlatne nagrade Web::Strategije u kategoriji Zlatno web poslovanje 2008.

U tijeku su prijave za prestižnu Zlatnu nagradu Web::Strategije u kategoriji Zlatno web poslovanje 2008. te je pravi trenutak da posjetite stranice za prijavu, opišete inventivnost svog web poslovanja i opis pošaljete na e-mail nominacija@webstrategija.com najkasnije do 11. lipnja. Dodjela tri Zlatne nagrade odvijat će se na petoj konferenciji o web poslovanju pod nazivom Web::Strategija 5.0 – Antirecesijski vodič kroz web poslovanje 17. lipnja u modernom kongresnom centru u Zagrebu - Hypo EXPO XXI

Predsjednik ocjenjivačkog odbora za kategoriju Zlatno web poslovanje 2008. Dario Šuveljak naznačio je svim nominiranima neke od kriterija ocjenjivanja, a to su vizualni identitet, pristupačnost, interaktivnost, multimedijalnost, inovativnost, pristup informiranju, korisnička podrška, sigurnost i osobno zadovoljstvo korisnika. Nagrada će se dodjeljivati web portalima, web trgovinama ili web bankarstvima.

Dodjela Zlatnih nagrada Web::Strategije održat će se pod zlatnim pokroviteljstvom kreativne agencije Omega Media, srebrnim pokroviteljstvom web studija Virtus Dizajn, brončanim pokroviteljstvom tematske tražilice GoCar, učilišta Filaks, IT tvrtke Internet Softver i banke Volksbank te uz suorganizacijsku pomoć Hypo EXPO XXI, Nivas, Stedas, Stimulans, Pago, Podravka, Jamnica, OH!, Nova Noa, Abrakadabra i edukacijskog partnera učilišta Cognita. Medijski dodjelu Zlatnih nagrada Web::Strategije prate relevantni tiskani, radijski, TV i internetski domaći i strani mediji – Business.hr, Net.hr, tportal.hr, Forum.hr, 24sata.hr, Monitor.hr, Poslovni.hr, ETARGET kontekstualne mreže te drugi jaki mediji – Lider, Poslovni savjetnik, časopis VIDI, Slobodna Dalmacija, Glas Istre, Kapital Network televizija i Radio Cibona.

U suradnji s projektom Web::Edukacije peta Web::Strategija ovoga puta trajat će dva dana, 17. i 18. lipnja. Prvi dan na konferenciji vas osim niza edukativnih i savjetodavnih predavanja očekuje i okrugli stol s poslovnim ljudima iz web biznisa te ugodno druženje uz hranu i piće, a drugi dan za sve zainteresirane održat će se Web Business Radionica namijenjena početnicima gdje će polaznici dobiti savjete kako uz isplativija ulaganja iskoristiti poslovni potencijal interneta, pogotovo u vrijeme recesije. Osim toga, radionica će prisutnima pokazati ne samo kako pisati i grafički oblikovati sadržaje za web, već će naučiti polaznike i koji poslovni modeli funkcioniraju na internetu, zašto i po čemu su drugačiji od onih koje znamo te koliko je kreativni marketing presudan u web poslovanju. Web Business Radionica će biti organizirana za malu grupu zainteresiranih te će se održati u popodnevnim satima 18. lipnja u VMD zgradi, na križanju Vukovarske avenije i Radničke ceste u Zagrebu. Na radionicu se mogu upisati samo sudionici konferencije dan prije, a cijena radionice iznosi samo 510 kuna + PDV. Prijavu treba poslati pismenim putem na e-mail info@webstrategija.com

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi