POST FESTUM

Pogledajte kako izgleda praznik digitalne trgovine u brojkama

18.11.2016 u 14:46

Bionic
Reading

Slegla se prašina nakon ovogodišnjeg Dana samaca, najvećeg događanja digitalne trgovine na svijetu, a jedna se domaća tvrtka potrudila grafički prikazati rezultate

Kao što smo već pisali, Alibaba je jedna od najvećih svjetskih online trgovina, koja obara svjetske rekorde u prodaji online. Prošle godine je online platforme za kupnju Taobao.com i Tmall.com tijekom Dana samaca (11. studenog) uspjela ostvariti ukupan prihod od 14,3 milijarde dolara. Ove je godine to nadmašila sa 17,7 mlrd dolara.

Kupci su mogli kupovati kroz virtualnu stvarnost, a nudili su i popuste kroz planetarno popularni Pokemon Go. U četverosatnom televizijskom showu gostovali Scarlett Johansson, David i Victoria Beckham te umirovljeni NBA igrač Kobe Bryant. Za glazbu se
pobrinula grupa OneRepublic, a utemeljitelj tvrtke Jack Ma izveo je magični trik na pozornici.


Alibaba okuplja dvadesetak povezanih trgovačkih društava među kojima su najpoznatiji TaoBao (web shop na kojem se može naći sve od igle do aviona), Tmall (web shop za kupovinu isključivo brendirane i kvalitetne robe u Kini), AliExpres (namijenjen isključivo kupcima diljem svijeta), AliPay (elektronsko plaćanje bez troškova dostave) i AliCloud (tehnološka platforma za razvoj programskih rješenja i podrške).

Kako bi vam dočarali moć i uspjeh ove kineske online trgovine, u Markeru su napravili ovu zanimljivu i zabavnu infografiku:


Više:Marker