AKO PROĐE, PROĐE

NASA šalje u svemir slike golih ljudi kako bi 'privukla vanzemaljce'

• Autor: D.R. / Hina
  • Zadnja izmjena 06.05.2022 13:05
  • Objavljeno 06.05.2022 u 13:05
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: TONY CRADDOCK / Sciencephoto / Profimedia

Znanstvenici NASA-e planiraju lansirati u svemir slike golih ljudi u nadi da će tako privući vanzemaljce, pišu britanski i američki mediji

Uz prikaz golih ljudi bit će i poziv inteligentnim vanzemaljskim bićima da se odazovu ako pronađu 'svemirske aktove'. Druge civilizacije ipak ne bi trebale biti previše šokirane aktovima budući da to neće biti fotografije golih ljudi nego crteži golog muškarca i žene koji mašu pored prikaza ljudske strukture DNK.

NASA-ini znanstvenici otkrili su sliku u studiji koja je dio projekta pod nazivom 'Beacon in the Galaxy' (BITG).

Glavni cilj BITG projekta je poslati poruku svim vanzemaljskim civilizacijama koje bi tamo mogle biti. Uz gole ljude i DNK, znanstvenici su pokušali prikazati i gravitaciju i očekuju da će vanzemaljci razumjeti sve binarne poruke jer smatraju da je binarni prikaz vjerovatno univerzalan.

ISTRAŽIVANJE SVEMIRA

Crveni planet ne prestaje fascinirati: Pogledajte deset neobičnih prirodnih pojava na Marsu

10

Znanstvenici objašnjavaju u svojoj studiji da iako je koncept matematike u ljudskom smislu potencijalno neprepoznatljiv za izvanzemaljsku inteligenciju, binarnost je vjerojatno univerzalna za svu inteligenciju.

'Binarni oblik je najjednostavniji oblik matematike jer uključuje samo dva suprotna stanja: nula i jedan, da ili ne, crno ili bijelo, masu ili prazan prostor.'