BITKA ZA TRŽIŠTE

Microsoft razvija superaplikaciju po uzoru na kineski WeChat

  • Autor: Damir Rukavina
  • Zadnja izmjena 08.12.2022 13:36
  • Objavljeno 08.12.2022 u 13:36
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Mateusz Slodkowski / Zuma Press / Profimedia

U planu im je navodno superaplikacija koja iznenađujuće podsjeća na kineski softver za razgovore, kupovinu i 'sve ostalo' - WeChat

Microsoft prema neslužbenim informacijama radi na aplikaciji 'sve-u-jedan' kojom će izazvati tržišnu dominaciju Applea i Googlea u polju internetske pretrage putem smartfona.

Prema izvješću Informationa, aplikacija će kombinirati kupovinu, dopisivanje, pretragu weba i novosti, radeći kao jedinstvena platforma za većinu svakodnevnih potreba. Velik broj Microsoftovih šefova traži način povećanja prihoda od reklama u pretrazi Bing, a uvođenjem jedinstvene platforme, firma bi mogla kupce potaknuti da kupe proizvode poput Microsofta 365.

Microsoft je, uz izuzetak nišnog Surface Dua, neprisutan na tržištu mobilnih uređaja - čak deset godina nakon odustajanja od operativnog sustava Windows Phone.

Nakon što su pažnju odvukli od laptopa i tableta, Microsoft očito opet pokušava privući ljude na svoje mobilno sučelje, a mnogi se pitaju hoće li taj softver raditi na iPhoneu ili na Androidima (ako uopće izađe, naglašava TechRadar).

The Information također spominje odakle Microsoftu inspiracija za 'superaplikaciju'. Uz advent istočnjačke internetske kulture, američkoj je kompaniji za oko zapeo kineski WeChat koji kombinira video i zvučne pozive sa kupovinom i gejmingom.

Microsoft možda i nije toliko zagrizao za izgradnju velike centralne platforme za kupce. Reuters izvještava da šef Tesle i Twittera također planira razviti centralnu aplikaciju koja će imati ime 'X'.