nove značajke

Meta se hvata za slamku spasa: Na Instagramu će oglasi uskoro biti tamo gdje ih uopće ne očekujete

22.03.2023 u 08:54

Bionic
Reading

Ako ste korisnici Instagrama, uskoro biste na toj društvenoj mreži mogli vidjeti oglase na mjestima na kojima ih prije nije bilo. Aplikacija u vlasništvu Mete počela je testirati nekoliko novih oglasnih pozicija kako bi tvrtkama koje se oglašavaju preko nje dala još veću vidljivost

Na Instagramu će se kroz nekoliko mjeseci oglasi prikazivati i u rezultatima pretraživanja. To znači da će se, kad ukucate neki pojam u tražilicu na toj društvenoj mreži, na vašem feedu pojaviti objave s oznakom 'sponzorirano'.

Pored toga, aplikacija se udružila i s određenim robnim markama kako bi testirala novi način obavještavanja o nadolazećim događajima ili lansiranju novih proizvoda – i to u vidu 'oglasa podsjetnika'. Kada uključite ovu značajku, Instagram će vam slati podsjetnik uoči nekog događaja – dan prije, 15 minuta prije i kada događaj počne. Ovi podsjetnici pojavit će se na Vašem zaslonu kao i svaka druga obavijest s Instagrama i bit će vidljivi i na zaključanom zaslonu, piše engadget.

Oglasi su Metina žila kucavica, pa ne iznenađuje da uvode nove načine zarade nakon financijski teške godine. U zadnjem kvartalu prošle godine tvrtka je od oglasa uprihodila 31,25 milijardi dolara, što je pad u odnosu na isto tromjesečje 2021., kad je je okrenula 32,64 milijarde na oglasima.

I njezin godišnji prihodi od oglasa pali su u odnosu na 2021. godinu. Meta je zbog toga posljednjih mjeseci morala optimizirati troškove, a u studenom je i 11.000 radnika ove tvrtke dobilo otkaz. Prije nekoliko dana tvrtka Marka Zuckerberga najavila je da će otpustiti još 10.000 zaposlenika