DIGITALNO DOPISIVANJE

Još više privatnosti: Mark Zuckerberg je predstavio nove značajke koje stižu u WhatsApp

10.08.2022 u 09:45

Bionic
Reading

Meta je službeno predstavila značajke o kojima se već dugo priča te koje uskoro stižu u WhatsApp

Kompanija donedavno poznata kao Facebook službeno je objavila nove značajke za privatnost korisnika koje uskoro stižu u WhatsApp. Korisnici će uskoro moći napuštati grupe bez obavještavanja drugih članova, kontrolirai tko vidi jesu li online te blokirati slike ekrana u porukama označenima za jednostruki pregled, izvještava BBC.

Metin izvršni direktor Mark Zuckerberg rekao je da će ove značajke WhatsAppu omogućiti da korisnicima pruži 'privatnost i sigurnost kakvu bi dobili u razgovoru uživo'. Korisnici će nove značajke dobiti tijekom kolovoza, a prvi koji će ih dobiti stanovnici su Engleske.

Bešuman odlazak

Poznata aplikacija trenutno obavještava sve članove grupe ako ju netko od njih napusti ili ako je izbačen. Premda mogućnost deaktivacije ove funkcije za grupne razgovore postoji, opcija za tih izlazak nije bila dostupna tijekom izlaska, što je ponekad uzrokovalo neugodu, sram ili dramu za one koji diskretno žele napustiti grupne razgovore.

Korisnici će nakon najnovije nadogradnje moći tiho napustiti razgovor bez upozoravanja administratora. Voditeljica odjela za proizvode Ami Vora rekla je kako najnoviji dodaci predstavljaju dio nastojanja 'izgradnje značajki koje podupiru osjećaj privatnosti i kontrole nad porukama'. 'Vjerujemo da je WhatsApp najsigurnije mjesto za privatne razgovore' kaže Vora te nastavlja: 'Niti jedna globalna usluga za razmjenu poruka pruža ovakvu razinu sigurnosti korisničkim porukama, datotekama, video pozivima i sigurnosnim pohranama razgovora'.

Nadogradnja će korisnicima također dati opciju da ograniče broj korisnika koji će vidjeti da su aktivni na platformi, pruživši sličnu kontrolu nad vidljivošću aktivnosti kao što imamo kod opcije 'posljednji put viđen'.

Nove opcije moraju biti vidljive i dostupne

Janis Wond, suradnik za istraživanja na institutu Alan Turing u razgovoru je s BBC Newsima rekla da je 'uvijek lijepo dati korisnicima više kontrole - oni vole i trebali bi imati veći nadzor nad svojim sadržajima'. Osim ako im doslovno ne ponudite te značajke ili ih jasno obavijestite unutar aplikacije, njihov utjecaj bi mogao biti ograničen, naglašava.

'Ukoliko se ne radi o osnovnim postavkama ili ako korisnicima nije jasno dano do znanja da mogu promijeniti postavku, onda ta postavka možda neće biti korisna, pogotovo ako korisnik nje nije svjestan'.