OGLASILA SE I AGENCIJA

Jesmo li sami u svemiru? NASA ima odgovor na najave Anonymousa

• Autor: D. J.
  • Zadnja izmjena 27.06.2017 15:29
  • Objavljeno 27.06.2017 u 15:29
Anonymousi su u nedavnom uratku sugerirali kako NASA samo što nije otkrila postojanje izvanzemaljskog života

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Usprkos svemu što ste mogli čuti u medijima ovih dana, NASA ne priprema nikakvu bombastičnu objavu o otkrivanju inteligentnog izvanzemaljskog života. Otkačene informacije su prošli tjedan otkrili Anonymousi, hakerska i aktivistička skupina poznata po online operacijama diljem svijeta

Štoviše, video Anonymousa je postao toliko viralan da su u NASA-i odlučili kako je vrijeme da se službeno oglase oko svega. To je učinio ni manje ni više nego NASA-in znanstveni čelnik Thomas Zurbuchen

Osvrnuvši se na video, Zurbuchen je na društvenoj mreži Twitter tek kratko izjavio kako, u suprotnosti s onim što kola medijima, u NASA-i ne pripremaju ništa vezano uz postojanje izvanzemaljskog života.

Jesmo li sami u svemiru? Još uvijek ne znamo, no imamo niz misija koje planiraju pomoći u odgovaranju na to pitanje

Anonymousi su prošli tjedan objavili ovaj podug i razbacan video pun 'dokaza'

Autor: Anonymous Global

Skupina Anonymous je zapravo uzela upravo Zurbuchenove ranije komentare za vrijeme govora pred Američkim odborom za znanost i tehnologiju u travnju ove godine. Ovaj NASA-in službenik je u tom govoru objasnio rad agencije u području astrobiologije, što je uključivalo novije i nadolazeće misije.

Zurbuchen je tada izjavio i kako vjeruje da će NASA zahvaljujući tim misijama možda otkriti nešto značajnije no ikad. Ovo je možda najkritičniji dio govora kojeg su Anonymousi uzeli u prilog tezi da NASA samo što nije objavila postojanje izvanzemaljskog života.

Ono što je sigurno jest to da su u NASA-i, zahvaljujući upravo tim misijama, do sada otkrili na tisuće egzoplaneta, ali i gejzire s južnog pola Saturnovog mjeseca Enkelada. Sastojaka za život u svemiru itekako ima - a pitanje je na koliko mjesta je njegovo stvaranje bilo moguće. Da stvar bude gora, s obzirom na nezamislivu prostranost svemira, veće pitanje je hoće li Zemljani ikad moći otkriti inteligentan život van trećeg kamenčića od sunca.