kineski div

Huawei je prestigao Apple i zauzeo drugo mjesto najprodavanijih smartfona na svijetu

01.08.2018 u 13:25

Bionic
Reading

Analitičari tržišta iz kompanije IDC upravo su izbacili globalnu ljestvicu najpopularnijih telefona kojom su uspjeli iznenaditi mnoge. Kineski je div Huawei prema najnovijim informacijama nadmašio Apple po broju prodanih smartfona

Drugi kvartal 2018. jako je dobar pokazatelj trendova u mobilnoj industriji. Prema izvješću IDC-a, kompanije koja se bavi tržištnom analizom, Huawei je na izbacio 54.2 milijuna uređaja, preko 15 posto sveukupnog tržišta smartfona. Kompanija je trenutno mobilni lider u Kini gdje drži 27 posto tržišta i to zahvaljujući super popularnoj liniji smartfona P20. Dva modela iz njihove ponude tako drže prvo i treće mjesto po snazi na listi uređaja s ugrađenom kamerom, dok Appleov iPhone X drži tek sedmo mjesto.

Svi vole Huawei

Također valja naglasiti kako je Huawei postao strahovito uspješan zahvaljujući i srednoj klasi smartfona iz linije Honor koji su jako dobro primljeni na tržištima diljem svijeta.

Tim potezom Apple je izbijen s drugog mjesta na top listi najviše isporučivanih uređaja - i to prvi put u osam godina.

  • +3
Huawei P20 Hrvatska Izvor: Promo fotografije / Autor: Huawei

Lideri ostaju lideri

Na vrhu list je, kao i inače, Samsung koji drži 20.9 posto globalnog tržišta sa 71.5 milijuna isporučenih uređaja. Njihov pad od 10 posto uzrokovan je slabom prodajom perjanica Galaxy S9 i S9+, a kompanija se nada da će nadolazeći Galaxy Note 9 promijeniti situaciju nakon što na tržište stigne krajem ovog mjeseca.

Apple ima plan?

Apple, u drugu ruku već dulje vrijeme tržištu pristupa na elitistički način. Njihova prodaja porasla je za 1 posto, s time da su isporučili nešto više od 41 milijun telefona u drugom kvartalu ove godine. Ovaj rezultat uključuje prilično velik broj iPhonea X - modela koji i danas drži prvo mjesto među najprodavanijim telefonima više klase. Apple se također polako približava tržišnoj vrijednosti od trilijun dolara, što im otvara velik broj opcija za buduće usmjeravanje poslovanja.