REKLAME

Google uskoro uvodi novu generaciju internetskih oglasa, stižu na neka neočekivana mjesta

15.05.2019 u 10:55

Bionic
Reading

Online reklame bi uskoro mogle postati interaktivnije, a iza svega se nalazi, naravno, Google

Google je upravo najavio hrpu novih 'vrsta' reklama koje će se početi pojavljivati uzduž i poprijeko svih njihovih mobilnih proizvoda, uključujući i nekoliko onih koje se ubacuju u, pazite ovo, samu Google pretragu.

Google pretrage na mobilnim uređajima uskoro će dobiti posebne 'galerije' koje će oglašivačima omogućiti da korisniku prikazu nekoliko slika koje se može 'pregledati'. Također će doći reklame koje se uvaljuju u Googleov discover feed - feed koji se nalazi na home ekranima brojnih Androida, unutar aplikacije Google i na mobilnoj stranici Google.

Dobra strana priče? Oglasi nove generacije su (bar za sad) ograničeni na nekoliko izabranih lokacija.

Više interakcije - više zarade

Najnoviji formati za reklame napravljeni su da iste učine puno vidljivijima. U nedavnoj blog objavi, Prabhakar Raghavan, voditelj reklama u Googleu, objavio je da su galerije oglasa interakciju povećali za čak 25 posto više nego tradicionalne reklame.

Također valja voditi računa da su galerije reklama ograničene discover feed za mobilne uređaje s operativnim sustavom Android, kao i mobilne aplikacije iz Googlea, dok će stolna računala ostati 'netaknuta'.

Google je ovu novu vrstu galerija testirao još od početka ove godine, nakon niza testova sa sličnim formatima reklama koje koriste slike. Kompanija je globalno uvođenje reklamnih galerija najavila za drugi dio ove godine.

Više informacija o novoj generaciji reklama pronađite na službenom Google blogu.

CHAT guru

Ovo morate isprobati: Ultimativni vodič kroz trikove za WhatsApp

Pogledaj galeriju