VARLJIVA 'TEHNOLOGIJA'

Skupi Dinamov brojač karata opet pao na testu...

18.05.2015 u 19:24

Bionic
Reading

Dinamo je pred desetak tisuća ljudi, što je vrlo respektabilna brojka u odnosu na recentnu prošlost, uvjerljivo svladao Hajduk i potvrdio dominaciju na terenu u domaćim okvirima. I čemu onda pretjerivanje s brojem gledatelja kojemu u Maksimiru jednostavno - ne mogu odoljeti...

Niti Torcide niti BBB-a na derbiju nije bilo. Klub je zavrtio marketinšku akciju u kojoj su dijelili ulaznice po zagrebačkim osnovnim školama i svakom djetetu koje je to željelo omogućili su besplatan derbi za njega (ili nju) i roditelja. Dijelile su se ulaznice i uz naručeno pivo, pripremilo teren za što punije tribine i - gledalo u nebo. Nema 'huligana', sve besplatno, ali da je pala kiša masovnost bi pala u vodu...

Ipak, nebo se smilovalo GNK-u i najpopularniji hrvatski klubovi istrčali su pred otprilike šest tisuća gledatelja... I nakon početka dvoboja (dokazuju dostupne fotografije sa službene klupske stranice) gledatelji su nastavili pristizati i posjeta se nakon pola sata igre podigla na gotovo deset tisuća ljudi. Realno, osam.


Istok je oko 30. minute bio popunjen, pokazuje snimka, do nešto više od pola kapaciteta što mu može dati maksimalno šest (ukupno 9.6 tisuća) tisuća duša. Na zapadu dolje i ložama (ukupan kapacitet 7.1) okupilo se još maksimalno tri tisuće ljudi od čega 700 u ložama. Pristojan dekor pristojnog derbija već je bio pripremljena razglednica s Maksimira, ali onda je u poluvremenu došao duhovit podatak - na tribinama ima (statistički nemogućih) 14.732 gledatelja. Ili u Dinamu silom žele biti što je moguće popularniji ili je skupocjeni brojač karata imao (još jedan) loš dan...

Prosto oko sugerira drugačije, ali 14.372 postaje službena brojka


Zašto za analizu derbija nije dovoljno reći: 'Pred desetak tisuća ljudi odigran je vrlo solidan derbi u kojemu je Dinamo očekivano svladao Hajduka...'. Metode za dolazak do prenapuhanin brojki su razne i nimalo teške. Zvezdaši su svojedobno uhvaćeni kako nakon početka košarkaške utakmice u kojoj su željeli rekord masovno 'štancaju' ulaznice na praznim brojačima, a može se i jednostavno: izmisliti broj i predati ga novinarima pod 'atestom' brojača ulaznica - što tada postaje i službena brojka.

Imat će Dinamo 15 tisuća ljudi već tijekom ljeta. Europa, nove akcije i more besplatnih ulaznica napunit će Maksimir možda i preko pola (17.5 tisuća...) kapaciteta, ali valja napomenuti da je završni zvižduk subotnjeg derbija uživo odslušalo niti tri tisuće ljudi. Tri četvrtine okupljenih je otišlo u nekoj fazi kako bi izbjeglo gužvu, lijep postotak takvih nestanu kada i marketinške privilegije.

Na Maksimiru su ljudi uglavnom uživali. Ali ne njih 15 tisuća