NA SNIMANJU FILMA

Šala na vlastiti račun: Julia Roberts i George Clooney ponavljali scenu poljupca 80 puta

  • Autor: N. Sa.
  • Zadnja izmjena 06.09.2022 16:56
  • Objavljeno 06.09.2022 u 16:56
Julia Roberts i George Clooney

Julia Roberts i George Clooney

Izvor: Profimedia / Autor: Supplied by LMK / ipa-agency.net / IPA / Profimedia

Holivudski glumci Julia Roberts i George Clooney prije svega su jako dobri i bliski prijatelji te se i obiteljski druže, zbog čega im je, priznaju, iako su profesionalci, bilo najteže snimiti samo jednu scenu - onu u kojoj su se morali poljubiti

Radeći na promociji novog zajedničkog filma, romantične komedije 'Ticket to Paradise', Julia Roberts i George Clooney dali su već mnogobrojne intervjue u kojima su otkrili mnoge zanimljivosti. A kako bi novinarima dali nešto o čemu mogu pisati, našalili su se na račun svog dugogodišnjeg prijateljstva, zbog čega im je za jednu scenu poljupca trebalo šest mjeseci da bi ispala savršena.

'Trebalo nam je 79 ponavljanja jer smo svaki put umrli od smijeha i tek tada smo se uspjeli poljubiti', rekla je Roberts, glumica koja je u dugogodišnjem sretnom braku s Dannyjem Moderom.

'Rekao sam supruzi da mi je trebalo 80 pokušaja da je poljubim, a ona nije mogla vjerovati i pitala me što mi je. Pa morali smo to napraviti kako spada', našalio se Clooney, a prijateljstvo s Roberts razvio je još 2001., kada su zajedno snimali 'Oceanovih 11'.

  • +4
  • +1

Julia Roberts i George Clooney

Izvor: Profimedia / Autor: Supplied by LMK / Landmark / Profimedia

Ono u čemu su se oboje složili je da nije bilo boljeg filmskog para od njih dvoje za ovu romantičnu komediju zbog 'kemije' među njima.

'Imamo prijateljstvo kojeg su ljudi svjesni i u koje ulazimo kao razvedeni par. Vjerojatno pola Amerike misli da smo i mi razvedeni, stoga nam to ide u prilog', rekla je Roberts, kojoj je ovo četvrti film koji je snimila s Clooneyjem. Do sada su snimili 'Oceanovih 11' (2001.), 'Oceanovih 12' (2004.) i 'Igra novca' (2016.).

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!