BEZ RAZMIŠLJANJA

Otkriveni svi zahtjevi: Lista koju Meghan i Harry traže da se ispuni za njihova gostovanja poduža je i pomalo bizarna

  • Autor: N. Sa.
  • Zadnja izmjena 09.09.2020 12:33
  • Objavljeno 09.09.2020 u 12:33
tportal

Izvor: EPA / Autor: DOMINIC LIPINSKI / PA PHOTOS / P

Vojvoda i vojvotkinja od Sussexa sastavili su podužu listu raznih zahtjeva, vezanih uz njihova govorništva, ali i pojavljivanja na događanjima, a u koju spada i unaprijed zagarantiran poveći iznos koji će im organizator platiti, kao i da mogu sami birati tko će ih točno najavljivati te moderirati cijeli događaj

Princ Harry i Meghan Markle, koji su prošlog tjedna potpisali 150 milijuna dolara vrijedan ugovor s Netflixom, nedavno su potpisali još jedan ugovor i to onaj s njujorškom agencijom Harry Walker, koju su angažirali da im pronalaze unosne ugovore na događanjima gdje bi održali govore.

Prema potpisanom ugovoru na četiri stranice, a koji je agencija sastavila za kraljevski par, Meghan i Harry itekako će biti zahtjevni u svojim željama i potrebama. Koliko daleko to sve ide govori i jedna od stavki u kojoj stoji kako govornici, u ovom slučaju Meghan i Harry, imaju pravo odabrati najavljivača, ali i moderatora.

Iznos, koji potražuju, a koji se nagađa da iznosi oko milijun dolara za svaki govor, mora se platiti direktno s računa onog tko ih je angažirao, a prije negoli pristanu na išta par želi znati okvirni broj ljudi koji bi se trebali tamo pojaviti, kao i opis istih, tko su i što rade.

U ugovoru nisu zaboravili ni sponzore, pa tako bračni par inzistira da do najsitnijeg detalja budu upućeni u to tko točno i kako financira događanje, bilo da je riječ o korporacijama, individualcima, članovima organizacija, vladinim ljudima, a žele i znati što oni točno dobijaju za sponzorstvo.

  • +2

Meghan Markle

Izvor: Profimedia / Autor: Baby2Baby via The Grosby Group / Grosby Group / Profimedia

Par želi znati i hoće li biti riječ o programu uživo ili unaprijed snimljenom programu, kao i tko će se, osim njih, pojaviti u ulozi govornika. Što će se publika vidjeti na ekranima, hoće li sve biti izbrendirano, što će govornici vidjeti na ekranima tijekom prezentacije. Žele čak i znati na koji će se način događaj emitirati, sve kako se ne bi osramotili ukoliko dođe do problema s tehničke strane.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!