NIJE LAKO

Želite li se potpuno odreći šećera, morate se pridržavati ovih pravila

  • Autor: E. K.
  • Zadnja izmjena 05.11.2020 10:54
  • Objavljeno 05.11.2020 u 09:22
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Andriy Popov / Panthermedia / Profimedia

Ako ste odlučili poraditi na zdravijem načinu života i izbaciti šećer iz svoje prehrane, morate znati kako to nije lak zadatak te da mnogi u nekom trenutku pokleknu

Bezbrojna su istraživanja pokazala kako manji unos šećera donosi brojne zdravstvene prednosti pa ako želite smanjiti pojavu bora ili rizik od kroničnih bolesti, razmislite o smanjenju količine šećera koju unosite u organizam.

Šećer može čak utjecati na to da izgledate starije jer smanjuje mogućnost obnavljanja kože, a krajnji rezultat su omražene bore.

Pa ukoliko ste čvrsto odlučili zauvijek ih izbaciti iz svoje svakodnevnice trebate se pridržavati nekoliko pravila.

Idite korak po korak

Najbolji način je kad se radi i o uvođenju nekih novih navika napraviti to postupno. To je bolji način nego ga odjednom izbaciti jer će organizam reagirati na svoj način. Imat ćete glavobolje, biti razdražljivi... Stoga je najbolje to napraviti korak po korak.

Oprezno s ugljikohidratima

Ako ste odlučni sa smanjenjem šećera, najbolje bi bilo da ozbiljno razmislite i o unosu namirnica poput tjestenine, pizze, kolača, kruha, kroasana, žitarica za doručak itd. To samo pogoršava vašu žudnju i uzrokuje porast šećera u krvi, a zatim i nagli pad, zbog čega želite još više pojesti nešto slatko.

Pripazite i na voće

Da, iako se to isprva ne čini nezdravom opcijom, voće također sadržava puno šećera. Iako je to prirodni šećer, još uvijek ima sličan učinak na tijelo. Jeste li ikad primijetili kako se osjećate nakon što pojedete bananu? Premda ćete osjetiti trenutačno zadovoljstvo, kasnije ćete doslovce umirati od gladi i osjetiti žudnju za šećerom.

Ne zaboravite na proteine

Budući da vam je cilj izbacivanje šećera iz prehrane, dan biste trebali započeti nečim hranjivim poput bjelančevina kako bi vam se stabilizirala razina šećera u krvi. Proteini kojih ima u jajima, tunjevini, kvinoji, grahu, heljdi, grčkom jogurtu ili posnom siru će spriječiti glad, ali i stati na kraj žudnji za šećerom.

Izbjegavajte sokove

Šećer se nalazi i u sokovima i drugim napicima koje volimo konzumirati. Vjerojatno već znate da su sokovi koje pijete puni šećera, pa ih je najbolje izbjegavati. Iako ne zvuči baš jako privlačno kada ste žedni - pijte vodu! ećer je obično drugi glavni sastojak, a mnogi sadrže više šećera nego gazirana pića. Izotonični napici također nisu preporučljivi, kao ni industrijski ledeni čajevi, voda s okusom ili kupljeni sokovi. Dakle, ako želite smanjiti unos šećera držite se podalje od zaslađenih napitaka.