POVIJESNI TRENUTAK

Zbog plus size ljepotice odjeća je pala u drugi plan

12.08.2016 u 10:24

  • +10

H&M

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

Ashley Graham najpoznatiji je plus size model jer je prva manekenka s oblinama koja se u kupaćem kostimu našla u poznatom časopisu Sports Illustrated's Swimsuit, a od tada radi sve kako bi promijenila dugogodišnje standarde ljepote

Karijerom modelinga Ashley Graham se zapravo bavi već 16 godina, ali tek je u nekoliko posljednjih postigla veliki uspjeh te čak napravila vlastitu kolekciju donjeg rublja i kupaćih kostim za žene s oblinama.

Svoj javni utjecaj konstantno koristi kako bi promijenila uvriježeno mišljenje da žene s oblinama nisu dovoljno lijepe i ne mogu raditi u modnoj industriji. A da u tome uspijeva, dokazuje njezin najnoviji angažman za poznati švedski brend H&M.

Graham je već radila s H&M-om, nosila je njihovu jesensku reviju za 2016. na Pariškom tjednu mode, ali ovo je prvi put da predstavljena kampanja nije ciljana za veće konfekcijske brojeve, plus size. Lijepa Amerikanka rekla je za Harper's Bazaar da odrastajući nije imala uzore u ženama s oblinama jer su sve manekenke u kampanjama i reklamama uvijek izgledale upravo suprotno, ali drago joj je da se to konačno mijenja: 'Nadam se da će ove reklame za novu kolekciju H&M-u podsjetiti žene kako ne postoji jedna standardna definicija ljepote ili jedna savršena veličina.'

@hm

Fotografiju objavljuje A S H L E Y G R A H A M (@theashleygraham)


A kada je riječ o raznovrsnosti i postavljanju novih standarda u svijetu mode, suradnja H&M-a s Ashley Graham nije prvi takav potez tog brenda. Nakon što su mnoge iznenadili kampanjom u kojoj muslimanska manekenka nosi maramu na glavi i poziva u ime H&M-a kupce da recikliraju odjeću, po mnogima su pretjerali nakon što su odabrali 60-godišnju ženu kao model u kupaćim kostimima.

No glasnogovornik te švedske modne kuće kaže za Refinery29 da je raznolikost, bilo da se radi o etničkoj pripadnosti, godinama ili konfekcijskom broju, prirodna jer odražava njihove vrijednosti, ali i same kupce koji vole taj brend. Koliko god cijela ova kampanja zvuči inovativno i marketinški je sigurno jako dobro postavljena, teško je ne primijetiti da u najavi stoji kako je kolekcija u trgovinama dostupna od 9. rujna, ali veći brojevi od 14 do 24 moći će se kupiti isključivo na internetu. Očekivano, reakcije ne idu H&M-u u prilog te ih mnogi smatraju licemjernima.