SIGURNO JE SIGURNO

Zašto svakom trećem muškarcu partnerica bira odjeću?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 07.08.2012 15:45
  • Objavljeno 07.08.2012 u 15:45
muškarac žena kupovina

muškarac žena kupovina

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Novo istraživanje otkrilo je zanimljivu činjenicu. Naime, upravo su muškarci ti koji čine najveće modne pogreške, a kako bi te pogreške, kao što je nošenje sandala s čarapama ili pak traperica s traper košuljom, spriječile, žene vrlo često svojim partnerima biraju, pa čak i kupuju odjeću

U istraživanju koje je provela online trgovina Isme.com otkriveno je kako velik broj žena preuzima kontrolu nad izborom odjeće svoga partnera kako bi ga spriječile da počini modne gafove. Tako više od trećine muškaraca koji su u vezi, točnije njih 37 posto, sami ne kupuju vlastitu odjeću, a gotovo polovica njih (48 posto) uopće ne zna niti konfekcijski broj koji nosi.

26 posto muškaraca koji sami kupuju odjeću, prema rezultatima istraživanja, za šoping se odlučuje samo kada je odjeća koju imaju iznošena, a i tada novu odjeću kupuju isključivo prema visini cijene, piše Daily Mail.

Istraživanje, koje obuhvatilo dvije tisuće žena u dobi od 50 i više godina, pokazalo je kako je najveći broj muškaraca prestao voditi pretjeranu brigu o svom izgledu u dobi od 37 godina. Rezultat toga je činjenica da je čak 59 posto žena u istraživanju priznalo kako su jednostavno morale intervenirati jer je odjeća njihovih partnera bila zastarjela (18 posto) ili im je loše pristajala (31 posto).

Žene su u istraživanju priznale kako bi voljele da njihov partner njeguje modni stil kakav ima George Clooney ili pak Hugh Grant. Prema rezultatima istraživanja, najčešće modne pogreške koje muškarci čine su nošenje preširokih i prekratkih traperica ili pak, još gore, kombiniranje traperica s traper prslukom. Osim toga, muškarci griješe i kada posežu za staromodnim krojevima hlača ili pak za hlačama premalog broja. U najgore modne greške ubrajaju se i skandalozno male kupaće gaćice, kombinacija sandala s čarapama, odjeća bezličnih i dosadnih tonova te majice s uzorcima koji bodu u oči.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi