INDIVIDUALIZAM I LUKSUZ

Vozili smo redizajniranu Opel Corsu i Antaru

18.03.2011 u 14:57

Bionic
Reading

Opel Corsa s nama je već pet godina, a premda se od samog početka nametnula kao jedna od predvodnica segmenta, nezaustavljivi protok vremena i sve agresivnija konkurencija natjerali su ekipu iz Russelsheima da zasuče rukave i lati se posla

U Opelu vjeruju Corsi dovoljno da ni nakon pet godina na tržištu ne posežu za novim modelom. Umjesto njega, Corsa je dobila još jedan redizajn kojom su joj zategnute bore i unaprijeđena mehanika. Nešto više ovog prvog i nešto manje ovog drugog, ako ćemo iskreno.

Tako će buduće kupce mališana s logom munje na rešetci hladnjaka obradovati iznimno bogata mogućnost individualiziranja vlastitog modela izvana i iznutra. Izbora je toliko da će, ovisno o vašoj kreativnosti, vaša Corsa uistinu biti jedina takva u bližoj i daljoj okolici. Vlastitu sklonost individualiziranju, doduše, ne bi bilo loše malo zatomiti ukoliko u budućnosti planirate prodavati automobil i za njega dobiti dobru cijenu. Ukusi se, kao što primjećujemo iz dana u dan, uistinu razlikuju.

Luksuzne opreme za svačije prohtjeve

U posljednje vrijeme proizvođači se tuku koji će više luksuznih opcija osigurati svojim kompaktnim mališanima, pa ni Corsa nije iznimka. Grijana sjedala, grijano kolo upravljača, pomoć pri usponu, panoramski krov, adaptivna i zakretna svjetla… Corsa je dobila i odličan novi multimedijalno-navigacijski sustav s blutoothom i konekcijom za Appleove proizvode i USB uređaje, što će svakako znati cijeniti mlađi vozači. GPS sustav je veoma intuitivan, pregledan i jednostavan za korištenje, a spočitnuti mu možemo tek prenizak smještaj na konzoli. S cijenom od 695 eura ovo je, tvrde u Opelu, jedan od jeftinijih sustava na tržištu.

Naravno, Corsi su zategnute i bore pa sad izgleda primjetno mladenačkije i modernije. Već prošle godine u Russelsheimu su temeljito unaprijedili motore, a ove godine red je došao na najštedljiviji model ecoFLEX koji iz 1,3-litrenog obujma četevrocilindričnog dizelaša istiskuje 95 KS te u kombiniranom europskom ciklusu troši 4,2 litre goriva na stotinu kilometara. Opel ističe da postojeća linija Corsinih dizelskih i benzinskih motora razvija od 65 KS do 192 KS, što bi trebalo zadovoljiti svačije potrebe i ukuse.

Redizajn i za Antaru

Uz redizajniranu Corsu Opel nam je u okolici Beča demonstrirao i unaprijeđenu Antaru kojoj su također zategnute linije i unaprijeđeni motori.

Antara je dobila dva nova dizelska i jedan benzinski motor. Slabiji 2.2 common-rail četverocilindraš razvija 163 KS i 550 Nm, sprinta do stotke za 9,9 sekundi, te troši 6,3 litara goriva u kombiniranom ciklusu, dok snažnija izvedba razvija 184 KS i 400 Nm, s ubrzanjem do 100 km/h se obračunava za 9,6 sekundi i prosječno troši 6,6 litara. 2.4 benzinac pak razvija 167 KS do 100 km/h stiže za 10,5 sekundi te troši 8,8 litara goriva.

Slabiji benzinac i dizelaš mogu se dobiti i isključivo s prednjim pogonom, dok je integralni pogon standardan na najsnažnijem dizelašu. Riječ je o elektronski kontroliranom sustavu koji u većini slučajeva šalje sav dostupni okretni moment na prednje kotače te samo u situacijama kada je podloga skliska do 50 posto okretnog momenta šalje na stražnju osovinu.

Osnovna benzinska Antara u Hrvatskoj će koštati 152.000 kuna, dok će se za najprestižniju dizelašicu s automatskim šesterostupanjskim mjenjačem trebati rastati od 244.000 kuna.