SLAVNI BREND DISKRIMINIRA

U njihovim trgovinama poželjni su samo vitki i mršavi kupci

09.05.2013 u 12:53

Bionic
Reading

Modni brend Abercrombie & Fitch, koji ne nudi odjeću za žene veće od veličine L te hlače iznad broja 44, optužen je za namjerno isključivanje 'plus size' kupaca, tj. onih koji nose veće konfekcijske brojeve

Robin Lewis, koautor knjige 'The New Rules of Retail', za Business Insider izjavio je kako Mike Jeffries, glavni menadžer modnog brenda Abercrombie & Fitch ne želi da punašniji ljudi kupuju u njihovim trgovinama te da su poželjni vitki i mršavi kupci, prenosi Daily Mail

Abercrombie & Fitch nudi mušku odjeću u veličini XXL, a Robin Lewis smatra da je ta odjeća u tim veličinama zapravo namijenjena mišićavim nogometašima i hrvačima jer su modeli jako uski i ističu svaki mišić ili višak kilograma. U svom intervjuu za Salon 2006. Mike Jeffries izjavio je: 'U našim trgovinama zapošljavamo lijepe ljude, jer lijepi ljudi privlače kupce koji dobro izgledaju, a naš brend upravo želi i biti usmjeren prema takvim ljudima.'

Godine 2004., taj modni brend optužen je i za isključivao zapošljavanje bijelaca te isključivanje manjina, a u lipnju 2009. britanska studentica Riam Dean, rođena bez lijeve podlaktice, tužbom je dobila odštetu od 12 tisuća funti. Naime, zbog njezina izgleda, poslodavci Abercrombie & Fitcha natjerali su je da radi u skladištu, daleko od pogleda kupaca.

Prošle godine, osoblje tog modnog brenda navodno je moralo za vrijeme radnoga vremena izvoditi i vojne vježbe kako bi zadržali 'poželjne vitke i lijepe figure'. Iako takvim ponašanjem i ponudom od sebe tjeraju određeni broj kupaca, Mike Jeffries smatra kako je upravo to dobra marketinška kampanja, jer, kako kaže, isključivanje određenih kupaca privlači druge.

'U svakoj školi postoje kul i popularni klinci te oni manje popularni. Mi želim privući te popularne klince, a želimo da naši kupci budu oni a dobrim stavom i širokim krugom prijatelja. Jesmo li isključivi? Apsolutno!' izjavio je Mike Jeffries dodajući da pokušaj privlačenja svih kupaca, a ne samo ciljne skupne, ne donosi dobre rezultate. No možda će Abercrombie & Fitch svoj stav morati promijeniti jer se u SAD-u tzv. veličine 'plus size' odnose na one od broja 48 i više, a upravo te konfekcijske brojeve nosi 67 posto američke populacije.