Više od polovice žena ne želi kupovati u trgovinama s prodavačima privlačna izgleda, rezultati su istraživanja kompanije nakita Stella & Dot
Ovaj brend nakita obavio je istraživanje na uzorku od dvije tisuće žena iz Velike Britanije u dobnoj skupini od 25 do 40 godina, s ciljem dolaska do korisnih informacija po pitanju njihovih navika kupovanja.
Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da 43 posto žena izbjegava ulazak u trgovine u kojima će se susresti s atraktivnijim prodavačima. Kako pokazuje istraživanje, upravo oni inspiriraju žene na obavljanje kupnje online putem ili u drugim trgovinama.
Brend nakitaStella&Dot također je otkrio da 56 posto žena odvraćaju od kupnje trgovci s više stila, dok 45 posto pripadnica nježnijeg spola izbjegava kupnju u trgovinama u kojima ih očekuju znatno mlađi trgovci od njih koji u njima često bude osjećaj anksioznosti.
Provedeno istraživanje također otkriva da 70 posto žena ne preferira nikakvu komunikaciju s osobljem u trgovini i da će radije pregledati ponudu na policama trgovine bez njihove asistencije. Dobiveni podaci nisu nimalo čudni ako se uzme u obzir aktivnost šopinga koja u većini slučajeva ima stresan i emocionalan efekt na kupca.